- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
![]()
Mijn cadeau binnen van Bodylab nadat ik tot winnaar ben verkozen bij Bodylab's contest.
twv €204,09
Helemaal blij!![]()
Welke contest was dat?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()
Mijn cadeau binnen van Bodylab nadat ik tot winnaar ben verkozen bij Bodylab's contest.
twv €204,09
Helemaal blij!![]()
Vanmiddag afgesproken met een ex die ik al 5 jaar niet meer gezien heb.![]()

weekboodschapjes binnen, 2 nieuwe broekjes gescoord, huisje lekker schoon..

Eigenlijk nieuws van gisteren maar ik ben gebeld door het ziekenhuis dat ze (eindelijk) parasieten in m'n bloed hebben gevonden ergo ik ben malaria-positief. Was al sinds dinsdag kapotziek (39 graden koorts, misselijk, barstende koppijn). Nu aan de malarone. Hopelijk met 3 dagen er vanaf. Heb gruwelijk veel zin om te trainen en weer fatsoenlijk te eten![]()
.

Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed:
Dat sommigen mij noemen als 1 van de grootste white knights op DBB terwijl ik 1 van de weinigen ben die hele dagen in de vrouwen sectie zit te spammen en geilen.
Blijkbaar noemen die fappers uit de vrouwensectie liever iemand die enkel af en toe vrouwen trollt in de wat maakt je dag goed / slecht threads dan zichzelf
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Haaii doet het niet.test*Mogelijk NSFW inhoud
Alleen leden kunnen deze inhoud bekijken

Haaii had test in z'n nsfw tag staan, geen troll dus.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed:
Dat sommigen mij noemen als 1 van de grootste white knights op DBB terwijl ik 1 van de weinigen ben die hele dagen in de vrouwen sectie zit te spammen en geilen.
Blijkbaar noemen die fappers uit de vrouwensectie liever iemand die enkel af en toe vrouwen trollt in de wat maakt je dag goed / slecht threads dan zichzelf
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

die lach ook rond 1.15