AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

w14nqp.png

Mijn cadeau binnen van Bodylab nadat ik tot winnaar ben verkozen bij Bodylab's contest.

twv €204,09

Helemaal blij! :D

Welke contest was dat?

Vanmiddag afgesproken met een ex die ik al 5 jaar niet meer gezien heb. :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Eigenlijk nieuws van gisteren maar ik ben gebeld door het ziekenhuis dat ze (eindelijk) parasieten in m'n bloed hebben gevonden ergo ik ben malaria-positief. Was al sinds dinsdag kapotziek (39 graden koorts, misselijk, barstende koppijn). Nu aan de malarone. Hopelijk met 3 dagen er vanaf. Heb gruwelijk veel zin om te trainen en weer fatsoenlijk te eten :)

teh **** heb je dat voor mekaar gekregen.

Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed:

Dat sommigen mij noemen als 1 van de grootste white knights op DBB terwijl ik 1 van de weinigen ben die hele dagen in de vrouwen sectie zit te spammen en geilen :roflol:.
Blijkbaar noemen die fappers uit de vrouwensectie liever iemand die enkel af en toe vrouwen trollt in de wat maakt je dag goed / slecht threads dan zichzelf :roflol:
:hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha:

Dat sommigen mij noemen als 1 van de grootste white knights op DBB terwijl ik 1 van de weinigen ben die hele dagen in de vrouwen sectie zit te spammen en geilen :roflol:.
Blijkbaar noemen die fappers uit de vrouwensectie liever iemand die enkel af en toe vrouwen trollt in de wat maakt je dag goed / slecht threads dan zichzelf :roflol:

test

*Mogelijk NSFW inhoud

Alleen leden kunnen deze inhoud bekijken

Training (benen + armen) ging na ong 2 weken ziek zijn weer op niveau, felt like a boss

(owja en vrijdagavond :ds: en gisteren kaartjes voor tomorrowland kunnen bestellen :D)

Weer een keer lekker motor gereden vandaag, heerlijk :)

Zat net ff 'moordvrouw' terug te kijken, zie ik Patrick van der kraan als uitsmijter :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven