Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Volgens mij train ik beter zonder pre wo:scratch:

Heb ik ook, pwo zit voor 90% in je hoofd volgens mij. Beetje cafeïne werkt wel maar je raakt snel resistent of je neemt te veel en staat daar in de sportschool als een trillende parkinson's patiënt. Dmaa is al helemaal erg met de crashes.
He

jij was toch altijd PWO fan hoody?

samen met le waterpoloer

Hij heeft mijn halve pot craze opgemaakt :mad: :o
Nu is alles op en ik ga geen nieuwe meer kopen. Zie er de meerwaarde niet van in. Niet voor 30+ euro per pot iig en 15-20 trainingen als je geluk hebt.

Heb ik ook, pwo zit voor 90% in je hoofd volgens mij. Beetje cafeïne werkt wel maar je raakt snel resistent of je neemt te veel en staat daar in de sportschool als een trillende parkinson's patiënt. Dmaa is al helemaal erg met de crashes.

Hij heeft mijn halve pot craze opgemaakt :mad: :o
Nu is alles op en ik ga geen nieuwe meer kopen. Zie er de meerwaarde niet van in. Niet voor 30+ euro per pot iig en 15-20 trainingen als je geluk hebt.
Klopt je raakt inderdaad snel resistent tegen caffeine wat mij werkt is dus weekje wel weekje niet geloof me na een week rust slaat die caf weer in als de 1e keer :)

en heeft hoody je craze opgemaakt of heeft hij het in de kliko gegooit ;):P

---------- Post toegevoegd Thu 21 Feb 2013 om 21:00 ----------

Omdat supps die ik gebruikt heb, meer waard zijn dan het origineel, wat weer teveel moeite kost om te verkopen.
USA versies?

of overgebleven geranamine ingeslagen? ;)

crying_meme2.jpg

Dit topic :roflol:
[Link niet meer beschikbaar]

:roflol:

Terug
Naar boven