AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Mensen hier ervaring met cafeïne pillen? Als energieopwekker?

Mensen hier ervaring met cafeïne pillen? Als energieopwekker?
Ja. Kost geen droll en works like a charm
In het begin kan je misschien wat hartkloppingen hebben (nam ervoor nooit cafeïne, geen koffie fzo), maar je lichaam went er snel aan. En niet te laat pakken, anders slaap je niet meer

Mij werd 1 kop verteld:scratch: my bad

Valse informatie verspreiden is één serieus probleem hier

Caffeine capsule werkt voor mij toch een stuk beter dan een kop koffie. Vooral in die senseo meuk zit volgens mij amper caffeine. Denk dat ik tch wel een kop of 4-5 daarvan zou moeten drinken voor een gelijk effect... En ti's niet eens lekker :o

Caffeine capsule werkt voor mij toch een stuk beter dan een kop koffie. Vooral in die senseo meuk zit volgens mij amper caffeine. Denk dat ik tch wel een kop of 4-5 daarvan zou moeten drinken voor een gelijk effect... En ti's niet eens lekker :o
volgens mij zat in een gemiddelde kop koffie 60-70mg caf en per capsule ( die ik igg heb ) is 260mg dus ongeveer 4 koppen :)

werkt heerlijk caf lekker scherp en als je het een uurtje voor training neemt heeft ut ook zker voordeel :)

Ja. Kost geen droll en works like a charm
In het begin kan je misschien wat hartkloppingen hebben (nam ervoor nooit cafeïne, geen koffie fzo), maar je lichaam went er snel aan. En niet te laat pakken, anders slaap je niet meer

Goed spul, maakt je scherp vooral als je je gaar voelt.

1 pil staat ong gelijk aan een kop koffie. Het werkt dus ja.
:o
Fixed

Gem 70mg cafeïne per kop, 250mg in 1 pil

Nice binnenkort erbij bestellen als mijn whey op is

fruitmandje van dochterlief en vrouwtjelief.

28kg strict bicep curls :D

Net ruzie met agenten omdat ik simpelweg me werk deed ( ik vroeg wat ze daar kwamen bij de slagboom doen zit in le beveiliging ), kreeg een geirriteerd antwoord en ging ook maar op die tour :) agent vierkant uitgeluld dient een klacht in bij mijn baas en mij baas geeft me een schouderklopje omdat ik mijn werk naar behoren heb gedaan! :D

Me gustaaa

inb4 ruiGGgggg

waar ben je werkzaam?

Net ruzie met agenten omdat ik simpelweg me werk deed ( ik vroeg wat ze daar kwamen bij de slagboom doen zit in le beveiliging ), kreeg een geirriteerd antwoord en ging ook maar op die tour :) agent vierkant uitgeluld dient een klacht in bij mijn baas en mij baas geeft me een schouderklopje omdat ik mijn werk naar behoren heb gedaan! :D

Me gustaaa
Goed gedaan, die fl**kers denken dat ze alles kunnen maken omdat ze bij de politie zitten.

Terug
Naar boven