AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Hahaha wat een loser :roflol:
Heeft hij geen eigenwaarde?

Lol denk het niet hahaha love you hvj bella!:roflol:

wat een zieke posts :D gadver :mad:

zullen we eens samen 1 dine voor 2 gaan doen gezellie of bij jou thuis of bij mij thuis gezellie wijntje drinken op mijn of jou bank stellie met dvdtje op mop gaan we samen kokerelen mop bel mij op dames alleen 0685737165 xxx alleen dames of jij mop met die koeke pan in jou hand kus en knuffs tot wat afspreeks ???

wut?? hij reageert op al die fhm buurmeisjes alsof het contactadvertenties zijn? :roflol:

2555irl.jpg

wat een zieke posts :D gadver :mad:

zullen we eens samen 1 dine voor 2 gaan doen gezellie of bij jou thuis of bij mij thuis gezellie wijntje drinken op mijn of jou bank stellie met dvdtje op mop gaan we samen kokerelen mop bel mij op dames alleen 0685737165 xxx alleen dames of jij mop met die koeke pan in jou hand kus en knuffs tot wat afspreeks ???

Tis wachten op ddb troll met voicerecorder die hem opbeld

---------- Post toegevoegd Wed 13 Mar 2013 om 19:57 ----------

Heb hem gebeld en opgenomen haha hij dacht dat ik ene Ricardo was ofzo :roflol:

ff kijken waar ik kan uploaden

*edit* hij heet dus ricardo xD

Laatst bewerkt:
Tis wachten op ddb troll met voicerecorder die hem opbeld

---------- Post toegevoegd Wed 13 Mar 2013 om 19:57 ----------

Heb hem gebeld en opgenomen haha hij dacht dat ik ene Ricardo was ofzo :roflol:

ff kijken waar ik kan uploaden

link topic als je een aanmaakt, zit potentie in!

Het is geen zwarte paus geworden. :)

Als je wat verder naar beneden gaat staat zijn 06 ook overal..

Wut... waar zijn de leestekens van die gast naartoe?

jij mag mij savonds of snachts waker komen maken ik zeg tis niet nodig ik denk dat jij en ik de helle nacht al waker zijn en blijfen mop wij komen niet aan slapen toe denk ik en zeker niet in deze uit dagende kleding maar dat ga toch ooit 1 xtje uit mop en dan nog geniet ik van jou heerlijke lichaam jou mooie lijf jij mag voor mij winen mop gr van ricardo uit rdam ijselmonde bel me 0685737165 alleen jij of andere dames xxxx ciao bella mia more kus en tot wat afspreeks meschien 1 tafel voor 2 gezellie

Grotendeels een k training gehad, maar m'n lichaam voelt als herboren. :heart:

Als je wat verder naar beneden gaat staat zijn 06 ook overal..

ik zit beetje in de lapemand wie is er nog vrijgezelig ik ben ook vrij en ook gezellig hihihi gr voel me zwaar kloten maar ut tis niet anders ut leefen ga door al bijna 42 jaren 9 juni ik word 42 zou je niet zegen maar tis toch wel zo mooi toch en lekker sportief xxxje en ik hoop tot knuffs ciao hvjou bella

Margaretha Merwe welke kleur heb je lappenmand

Had hem gebeld :o

http://yourlisten.com/channel/content/16960629/DBB

Lijkt me nog wel keer grappig om hem te bellen en voor te doen als de vader van een van die FHM buurmeisjes en dan vragen waarom hij ze lastig valt. Maar durf niet :o

:roflol: zie 'm zitten 'hallo...?hallo!'

Geen puf om een topic te maken.:o

Zou wel hilarisch zijn om miss3000 te laten bellen.:D

Hilarischer dan mijn zogenaamde pikante foto's :roflol:
Wel epic dat Killy toen dacht dat het echte fotos waren xD Motherless heeft goed matriaal

Terug
Naar boven