- Waardering
- 700
- Lengte
- 1m82
Jup!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jup!
dagelijks
---------- Post toegevoegd Thu 14 Mar 2013 om 21:43 ----------
of het interesseert niemand?![]()
haha dit. Zo interessant was het gesprek niet.dagelijks
---------- Post toegevoegd Thu 14 Mar 2013 om 21:43 ----------
of het interesseert niemand?![]()

He's not home.

Hoor dit dan je gaat los
Zon vriend van me had schimmelinfectie op zijn hoofd, is die naar de dermateloog gegaan kreeg die ROA VOOR SCHIMMELINFECTIE LOL.
Later klaagde die dat die zo moe was etc en ik zei wat gebruik je dan? Zei die Roacutane en ik zei van wtf dude. Is die naar zn huisarts gegaan en die vond het heel raar dat de derma hem dus roa gaf voor een schimmelinfectie en hij gaf me dus 50 capsules die ik ga gebruiken al sik acne krijg door de kuur
Ik weet de sides maar Roa is zeer goed tegen Roid acne blijkbaar. 2 vrienden die dus roa gebruiken zagen eruit als zombies man (srs) en hun huid zag er ****ed up uitwaar zit die fittie hier jongens yolo swag
---------- Post toegevoegd Thu 14 Mar 2013 om 21:48 ----------
t*ring je meent dit![]()
denk niet dat ik ooit weer aan de roa gaan, merk nu pas hoeveel last ik had van die sides eigenlijk
Haha vandaarhaha dit. Zo interessant was het gesprek niet.
He's not home.![]()

Please share. Ik zit al heel te tijd te wachten tot een goede samaritaan ze post.Haha vandaar
Heb nu de berichten via PM gekregen dus het is al goed

please share. Ik zit al heel te tijd te wachten tot een goede samaritaan ze post. :d
Ik weet niet of ik het hier mag posten, want dan staan hun namen hier, dus ik PM jullie wel
Zo heel boeiend gesprek is het niet trouwens...![]()
Ik weet niet of ik het hier mag posten, want dan staan hun namen hier, dus ik PM jullie wel
Zo heel boeiend gesprek is het niet trouwens...![]()
Zal ik doenBeter haal je de namen weg voordat heel dbb alle namen weet.
Ik denk dat alle vaste posters de namen kennen

Jep go peanut! Nah is echt dik gezeik. Wel grappig dat ie het omdraait en over respect naar zichzelf toe begint? (maxi dan)
p.s; als dat de bekende mevr 3000 is, congratz![]()

Dan moet heel facebook bij mij zich wel heel raar voelen.Het voelt maar raar, iemand op FB toevoegen die je nog nooit irl hebt gezien. Voel me nu
Jullie doen zo geheimzinnig over dat verhaal met Max
( heb er 110 ofzo )
Haha nee maar er zit een verschil in mensen die in je klas zitten en iemand op een forum die je nog nooit persoonlijk irl / via PM hebt gesprokenDan moet heel facebook bij mij zich wel heel raar voelen.
Zelf voeg ik alleen mensen toe die ik ken / school, heb geen dagelijks contact met hun allemaal maar wou wel minimaal 100 vrienden( heb er 110 ofzo )
Beetje raar als je alleen je echte maten/vriendinnen erin zet dan zou ik er net 20 hebben![]()

That awkward moment wanneer iemand je te vriend vraagt op facebook, je vraagt wie het is en dan als antwoord krijgt: ik zit/zat bij jou op schoolDan moet heel facebook bij mij zich wel heel raar voelen.
Zelf voeg ik alleen mensen toe die ik ken / school, heb geen dagelijks contact met hun allemaal maar wou wel minimaal 100 vrienden( heb er 110 ofzo )
Beetje raar als je alleen je echte maten/vriendinnen erin zet dan zou ik er net 20 hebben![]()