AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

[Link niet meer beschikbaar] hnnnnnnnnnng

Vanmorgen voor het eerst thuis kort getraind met mijn nieuwe halterset.
Voldoet goed en voel me er ook goed bij. :)

Voel t wel in mijn armen.... gezien ik deze spiergroepen eigenlijk nog nooit getraind had.:rolleyes:
maar je moet ergens beginnen.

Stoned als een aap van de meds, het achterste deel van lip ligt open van het kauwen en mn kaak is stijf, zit 80% van de tijd te staren, maar raar genoeg krijg ik ook absoluut niks binnen van eten en heb helemaal geen honger, terwijl ik van chlorpromazine normaal alles wat los zit wil vreten.

Zou graag dat laatste onderzoeken maar mn brain is blank, dus ms heeft iemand anders een id: hoe werkt anafranil zo enorm eetlustremmend. Indien ik dat te weten krijg kan ik er later op verderbouwen.

Ultra van gisteravond terug kijken!

Alles ! Werkelijk niets gaat fout vandaag.
Maar toppunt was nog wel training, fullbody met extra aandacht voor benen. Dat was vanmorgen van 9 tot half 11 en nu nog het gevoel dat ik door mijn poten ga zakken. Lekkerrrrrrrrrrrr

de 1st helft van Ajax,,,,,,........

Uurtje gewandeld in het zonnetje. Doet een mens goed!

Inderdaad schat was een verfrissende wandeling :)
oh jij was die vlek achter die struiken?!?:p

---------- Post toegevoegd Sun 17 Mar 2013 om 16:51 ----------

Ik vond het ook leuk, maar volgende keer moeten jullie niet zo hard lopen hoor, dat houd ik niet bij als ik door de struiken moet zodat ik onopgemerkt blijf :)
Dan zal je nu aardig wat stekels hebben meegepikt van die half dode bramenstruiken... Lijkt me niet fijn! :D

Terug
Naar boven