- Waardering
- 218
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 160kg
gisteren men zoon geboren, dag is nog altijd goed vandaag, en zal nog wel enkele dagen duren wss![]()
feli!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gisteren men zoon geboren, dag is nog altijd goed vandaag, en zal nog wel enkele dagen duren wss![]()
klaar met leren voor 4 van de 5 vakken en nog meer dan een week blok over![]()
Ik moet nog vol aan de bak 

ik bulk lekker hard zodat ik extra energie heb om te kunnen leren.
En het bulkgedeelte lukt alvast goed
dank jeOndanks alle stageperikelen heb ik toch weer eens lekker gedoet. Karma voor iedereen die na mij post...

Serieus, lukt dat. Ik dacht altijd dat als je teveel eet, je lichaam meer bezig is met het verteren en dat je daardoor minder energie hebt om te leren.
dank je![]()

haha, zal wel voor iedereen anders zijn, de een rukt tijdens de examens, de ander bulkt...
Serieus, lukt dat. Ik dacht altijd dat als je teveel eet, je lichaam meer bezig is met het verteren en dat je daardoor minder energie hebt om te leren.
dank je![]()
haha, zal wel voor iedereen anders zijn, de een rukt tijdens de examens, de ander bulkt...

Haha kerel!! Zware obsessie ofzo? Je praat precies liever over vissen dan lekkere wijven...![]()
gesloten seizoen van zo'n 2maanden...nie vissen...is k*t
nice!