MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Als je zwaarder wil worden moet je gewoon van die shakies gaan drinken man! Dan word je echt beescht! Ik ken iemand die iemand kent die vroeger naast iemand woonde wiens interieurdesigner een broer had die beweerde iemand te kennen die op die manier echt ****ing beescht werd! True story brah

Als je zwaarder wil worden moet je gewoon van die shakies gaan drinken man! Dan word je echt beescht! Ik ken iemand die iemand kent die vroeger naast iemand woonde wiens interieurdesigner een broer had die beweerde iemand te kennen die op die manier echt ****ing beescht werd! True story brah

Ja maar da zijn anaboluh das ****ing makkelijk dan. Arnold heeft ook een keer anaboluh gebruikt. Maar je wordt er ****ing agressief van man

i lol'd

pas over 20 uur werken.

Nog niets.. pas net wakker

dat ik bij me ontbijt zyzz from simplyshredded filmpje kijk (serieus)

doe ik daily...

Woensdag sollicitatie gesprek. nice

Dat ik mooi vroeg vrij ben elke maandag nu.

Dat ik straks me borst en triceps ga trainen!

Vandaag eerste stapjes gezet zonder krukken na enkelblessure:)
Hoop deze week nog te kunnen squatten

Vandaag eerste stapjes gezet zonder krukken na enkelblessure:)
Hoop deze week nog te kunnen squatten

Vandaag pas lopen, en dan deze week al squatten? no offence, maar ik kan lachen als je dadelijk nog 5weken langer thuis zit.

Vrouwtje gaat biefstuk koken dadelijk, altijd leuk.

Vandaag pas lopen, en dan deze week al squatten? no offence, maar ik kan lachen als je dadelijk nog 5weken langer thuis zit.

Vrouwtje gaat biefstuk koken dadelijk, altijd leuk.

Heb het dan ook niet over zwaar squatten he:rolleyes:
Gewoon rond de 20 hh om het niet te verleren

Heb het dan ook niet over zwaar squatten he:rolleyes:
Gewoon rond de 20 hh om het niet te verleren

Naja, ik vind dat gewoon onzin.. 1) je vergeet niet zomaar hoe een uitvoering moet. 2) beter eerst volledig herstellen voordat je weer ergens aan begint.

Maar ja moet zelf weten uiteraard, als jij je er goed bij voelt moet je lekker squaten dude. no probs.

Naja, ik vind dat gewoon onzin.. 1) je vergeet niet zomaar hoe een uitvoering moet. 2) beter eerst volledig herstellen voordat je weer ergens aan begint.

Maar ja moet zelf weten uiteraard, als jij je er goed bij voelt moet je lekker squaten dude. no probs.

+1, beter volledig herstel zodat je weer goed kan trainen dan half trainen en kans op groter blesure

Terug
Naar boven