Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Nice, al bestelling gedaan van je gewonnen topic van de maand?

ja zeker, gisteren beide bestellingen opgegeven, en vandaag 2 reacties gekregen dat het verzonden zou worden vandaag.. dus zou het morgen / overmorgen moeten krijgen, ben benieuwd haha :D

bij gorillawear 2 tanktops, en bij sportfood raw iron weightgainer 2kg

Contractverlenging gekregen, echt relaxed, 'met' werk het nieuwe jaar in :)
(niet in een supermarkt lol, op 'een' hoofdkantoor)

Laatst bewerkt:
ja zeker, gisteren beide bestellingen opgegeven, en vandaag 2 reacties gekregen dat het verzonden zou worden vandaag.. dus zou het morgen / overmorgen moeten krijgen, ben benieuwd haha :D

bij gorillawear 2 tanktops, en bij sportfood raw iron weightgainer 2kg

Nice man, wel rekening gehouden met je maat bij de tops? Vallen namelijk nogal groot.

Heb een leuke klas

dat mijn stage bijna over is en ik niet meer ziek ben..:) en ik zin heb in woensdag voor 200kg dl te proberen

Dat de Nox Pump aansloeg, ging als een trein. :thumbs:

Nice bro, school was wel bevallen dus?
Toen ik voor het eerst binnenkwam waren ze ook allemaal benieuwd naar me en hoorde ik zo'n meid op de achtergrond vraag of die een vriendin heeft:o
Ja zeker! hoop meiden in me klas, was me eerste dag dus kon niemand daar en werd ik in de pauze meteen geroepen om erbij te komen zitten:)
Me grootste vriendin is een negerin en een 'vriend' een turk, terwijl ik aardig hekel aan buitenlanders heb maar daar zijn ze echt heel anders.
Komt waarschijnlijk omdat het niveau daar stuk hoger ligt:p

Toen ik voor het eerst binnenkwam waren ze ook allemaal benieuwd naar me en hoorde ik zo'n meid op de achtergrond vraag of die een vriendin heeft:o
Ja zeker! hoop meiden in me klas, was me eerste dag dus kon niemand daar en werd ik in de pauze meteen geroepen om erbij te komen zitten:)
Me grootste vriendin is een negerin en een 'vriend' een turk, terwijl ik aardig hekel aan buitenlanders heb maar daar zijn ze echt heel anders.
Komt waarschijnlijk omdat het niveau daar stuk hoger ligt:p

Good for you brah!:thumbup:

Terug
Naar boven