Nice, al bestelling gedaan van je gewonnen topic van de maand?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice, al bestelling gedaan van je gewonnen topic van de maand?

Contractverlenging gekregen, echt relaxed, 'met' werk het nieuwe jaar in
(nee, ik werk niet in een Supermarkt oid, maar 'op het Hoofdkantoor van een 'bedrijf')
Congrats!ja zeker, gisteren beide bestellingen opgegeven, en vandaag 2 reacties gekregen dat het verzonden zou worden vandaag.. dus zou het morgen / overmorgen moeten krijgen, ben benieuwd haha
bij gorillawear 2 tanktops, en bij sportfood raw iron weightgainer 2kg
Nice work, kreeg ook pas jaarcontract, voelt leuk heCongrats!
, mijn contract liep dan 15 December af als ik het niet kreeg.Nice man, wel rekening gehouden met je maat bij de tops? Vallen namelijk nogal groot.
hehe, naja, ik had al wel zoiets verwacht, ben 189, heb maatje M gepakt... dus ben benieuwd.

Oh haha, nou dat moet wel goed zitten dan, ben een beescht! hoppa.
Oh haha, nou dat moet wel goed zitten dan, ben een beescht! hoppa.

+85kg
hihi ja heb wel brede heupen, dus ik hoop het niet![]()

Toen ik voor het eerst binnenkwam waren ze ook allemaal benieuwd naar me en hoorde ik zo'n meid op de achtergrond vraag of die een vriendin heeft

Toen ik voor het eerst binnenkwam waren ze ook allemaal benieuwd naar me en hoorde ik zo'n meid op de achtergrond vraag of die een vriendin heeft
Ja zeker! hoop meiden in me klas, was me eerste dag dus kon niemand daar en werd ik in de pauze meteen geroepen om erbij te komen zitten
Me grootste vriendin is een negerin en een 'vriend' een turk, terwijl ik aardig hekel aan buitenlanders heb maar daar zijn ze echt heel anders.
Komt waarschijnlijk omdat het niveau daar stuk hoger ligt![]()