MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Mijn zusje heeft grotere biceps als xyzyx

SniperX heeft een grotere biceps dan xyzcyzxyzx

Lekkere training achter de rug :)

Btw; All stars zijn gescheurd tijdens trainen. Als iemand een linkje kan geven waar je all stars kan kopen voor 50 euro of minder geef ik die 2
weken karma. Ben nu al een tijdje aan het zoeken maar ofwel versturen ze niet naar België ofwel kostten verzendingskosten te veel...
Ben btw op zoek naar deze: [Link niet meer beschikbaar]
In het donker blauw dus maar ook in het wit maat 42.

Btw; All stars zijn gescheurd tijdens trainen. Als iemand een linkje kan geven waar je all stars kan kopen voor 50 euro of minder geef ik die 2
weken karma. Ben nu al een tijdje aan het zoeken maar ofwel versturen ze niet naar België ofwel kostten verzendingskosten te veel...

10 euro meer, zonder verzendkosten:

http://www.sarenza.nl/converse-chuck-taylor-all-star-ox-m-s306876-p0000010744

Bij de Van Haren heb je geloof ik dezelfde soort schoenen maar dan zonder het logo, ben je rond de 15 euro kwijt geloof ik. Hoe de kwaliteit is durf ik je niet te zeggen, maar het scheelt nogal veel.

Twee weken lang, daar hou ik je aan.

http://www.plutosport.nl/shop/Schoenen/Converse_Chuck_Taylor_All_Star_Ox_Sr-132297C.html

Bijna weekend

a6158ee2057b2f35_Onch_s_Happy_Face_Eggs_1_.preview.jpg

Would eat.

Ik zou met miss eigenlijk gewoon wel eens willen sporten (in de gym.....met gewichten), daarna zet ik haar netjes thuis af.

Viespeuken !

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

10x150 deadlift was wel grappig weer es te doen

Terug
Naar boven