- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
P = 16e letter van het alfabet
A = 1e letter van het alfabet
T = 20e letter van het alfabet
R = 18e letter van het alfabet
I = 9e letter van het alfabet
E = 5e letter van het alfabet
S = 19e letter van het alfabet
Maakt: 88
Achter de naam staat 88.
Een vrouw kan simpelweg niet zover doordenken.
Een man (buiten mij om daar ik namens de rest het bewijs op tafel wil krijgen) neemt er de moeite niet voor.
Dus gay
Zo lang we maar weten dat je een vrouw bent is het goed!sooo?
om nog maar 1x terug te komen op de foto vragen...
mijn geschat VP is nu rond de 30 dus nog niet echt foto-waardig.

sooo?
om nog maar 1x terug te komen op de foto vragen...
mijn geschat VP is nu rond de 30 dus nog niet echt foto-waardig.
P = 16e letter van het alfabet
A = 1e letter van het alfabet
T = 20e letter van het alfabet
R = 18e letter van het alfabet
I = 9e letter van het alfabet
E = 5e letter van het alfabet
S = 19e letter van het alfabet
Maakt: 88
Achter de naam staat 88.
Een vrouw kan simpelweg niet zover doordenken.
Een man (buiten mij om daar ik namens de rest het bewijs op tafel wil krijgen) neemt er de moeite niet voor.
Dus gay
je zegt dus eigenlijk dat je zelf ook gay bent, die uitzondering telt niet
Bryce z'n fantasie was het in de val lokken van een hetero man.
Zich profileren als vrouw lijkt mij de perfecte methode...
Echt hahaa

Echt hahaa
@ Naamgenoot: als je de charmes van alle internethelden kan weerstaan dan moet je wel een man zijn. En als je gaat bewijzen dat je een vrouw bent, dan ben je natuurlijk een sl*t. Als je iets zinnigs over deze sport post dan moet je ook wel een man zijn, en als je dat niet doet dan vervuil je het forum. Is DBB logica. Je weet wel, die logica die net zo logisch is als wanneer ik mijn periode heb. Wat je dan ook doet, en hoe hard iemand zijn best doet, het is toch nooit goed![]()

Echt hahaa
@ Naamgenoot: als je de charmes van alle internethelden kan weerstaan dan moet je wel een man zijn. En als je gaat bewijzen dat je een vrouw bent, dan ben je natuurlijk een sl*t. Als je iets zinnigs over deze sport post dan moet je ook wel een man zijn, en als je dat niet doet dan vervuil je het forum. Is DBB logica. Je weet wel, die logica die net zo logisch is als wanneer ik mijn periode heb. Wat je dan ook doet, en hoe hard iemand zijn best doet, het is toch nooit goed![]()

Heb jij nu zojuist toegegeven dat vrouwenlogica niet logisch isEcht hahaa
en dat hoe hard je als man ook je best doet, vrouwen nooit tevreden zijn 
2 maar? Jij onderschat BryceNo way, dan had ik allang een ban gehad.
---------- Post toegevoegd 7 April 2013 om 16:43 ----------
Mijn god, Bryce heeft 2 andere accounts![]()