MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ik loop geen drama te maken op DBB? :p

---------- Post toegevoegd 10 April 2013 om 20:51 ----------

Haha .44 ammo kost 2,50 per patroon toch? :roflol:
Hangt van de patroon af. Rond de 25€ voor 50 patronen als ik me niet vergis.
En voor 25€ heb je +500 .22LR patronen :roflol:

Altijd grappig als je mensen ziet komen, alles uitpakken, kaart ophangen, 5x schieten en dan alles terug inpakken :roflol: Ze zijn langer bezig met alles in/uit te pakken dan dat ze schieten

Kan je die .44 niet zelf maken dan?
M'n oom maakt altijd al z'n munitie zelf, scheelt aanzienlijk volgens mij en hij vind het lekkerder schieten.

Hangt van de patroon af. Rond de 25€ voor 50 patronen als ik me niet vergis.
En voor 25€ heb je +500 .22LR patronen :roflol:

Altijd grappig als je mensen ziet komen, alles uitpakken, kaart ophangen, 5x schieten en dan alles terug inpakken :roflol: Ze zijn langer bezig met alles in/uit te pakken dan dat ze schieten

Oh wacht t was .50 ae munitie en niet .44 :o

Scheelt ook wel

En die standaard 9mm munitie kost ook geen drol nee.

Kan je die .44 niet zelf maken dan?
M'n oom maakt altijd al z'n munitie zelf, scheelt aanzienlijk volgens mij en hij vind het lekkerder schieten.
Kan je doen, maar dan ben je wel paar honderden euro's kwijt voor je materiaal. En je moet telkens je hulzen gaan zoeken (geen probleem als je een revolver hebt).

Is volgens mij ook echt een prutswerk! Eerst al je hulzen terug recht duwen, nadien je kruit wegen, vullen ...

Kan je doen, maar dan ben je wel paar honderden euro's kwijt voor je materiaal. En je moet telkens je hulzen gaan zoeken (geen probleem als je een revolver hebt).

Is volgens mij ook echt een prutswerk! Eerst al je hulzen terug recht duwen, nadien je kruit wegen, vullen ...

Als je alles nieuw koopt is het wel te doen, maatschepje dat genoeg kruid opschept en je drukt zo een boel kogels in elkaar.

Bij gebruikte hulzen moet je ook t slaghoedje enz vervangen dacht ik..

Mijn doel van 105kg een halve week voor het einde vd bulk bereikt!

Gefeliciteerd!

Maandag komen mijn nieuwe materialen binnen. 4250 kg! en kan ik weer verder met mijn testen! Yeah.. zin in!
en net toch even kort wat oefeningen gedaan. Zo moe en geen zin en het ging lekker en voel me nu een stuk beter! :)

Maandag komen mijn nieuwe materialen binnen. 4250 kg! en kan ik weer verder met mijn testen! Yeah.. zin in!
en net toch even kort wat oefeningen gedaan. Zo moe en geen zin en het ging lekker en voel me nu een stuk beter! :)
Heb je nog andere passies naast je werk? ???

Barcelona (MEssie) :cool:

Doel aan kg's inmiddels aardig voorbij,... 95 was 't doel,. 97,4 geeft ie nu aan,.... nu liefst nog wat zakken in BF,.. nu 13,.. 11 zou ik voor tekenen,.. beetje werk nog dus voor de zomer :D :D

Kom net vakantiefoto's tegen van de kerel waarmee ik bij de sportschool begon (hij haakte na een half jaartje aanklooien af, ik klooide nog even door) Kerel is nog dikker geworden dan die al was :o

Heb je nog andere passies naast je werk? ???
Trainen, wandelen (duin en strand), vakantie, uit eten gaan, lezen, puzzelen, tekenen. onder andere.:)
Maar als je op het punt van een doorbraak staat voor een probleem wat al jaren speelt en je net een paar maanden in dienst bent.... :o

8 voor stage staat in het schoolsysteem, die is binnen :DD

Terug
Naar boven