MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Nieuwe spullen in m'n gym :D

- zo'n 4 olympische halterstangen, nu zijn er 7-8
- een barbell die je gebruik voor triceps-oefeningen
- nieuwe schijven die je kunt laten stuiteren (liever niet natuurlijk) zonder dat het door de hele gym galmt

En er komt nog een deadlift platform. Toch niet slecht voor een studentensportschool :rolleyes:

Nieuwe spullen in m'n gym :D

- zo'n 4 olympische halterstangen, nu zijn er 7-8
- een barbell die je gebruik voor triceps-oefeningen
- nieuwe schijven die je kunt laten stuiteren (liever niet natuurlijk) zonder dat het door de hele gym galmt

En er komt nog een deadlift platform. Toch niet slecht voor een studentensportschool :rolleyes:

en zo'n squat steun !

(en als die fokking spin-bikes eens ergens anders geplaatst worden kan die wand weer open en hebben we weer genoeg ruimte)

Nieuwe Batman (game) aangekondigt!!

en zo'n squat steun !

(en als die fokking spin-bikes eens ergens anders geplaatst worden kan die wand weer open en hebben we weer genoeg ruimte)
Heb vanochtend gesquat bij die steun, maar ik doe het toch liever in het rack met de safety. :o Wel prima voor MP ofzo natuurlijk.

Welke wand is nu dicht dan?

Gisteren döner gegeten, doe ik normaal niet aangezien die gasten schijt aan hygiëne hebben. Is een vriend van me al de hele dag aan het schijten en aan het kotsen :roflol:

• Like
Waarderingen: Obee
fotostudiootje opgeruimd check
gezellig versiert check
laatste spulletje gehaald check

klaar voor kinderfeestje. Zin in!

---------- Post toegevoegd 11 April 2013 om 16:20 ----------

Ik haal alleen kebab bij vaste kebab zaak. Wassen tenminste steeds hun handen voor ze een broodje gaan maken.

Overigens zou ik dan ook maar geen pizza's eten

http://m.youtube.com/watch?v=1VwHr7ePrjs

ik ben daar ook altijd heel voorzichtig mee... heb 1 keer voedselvergiftiging gehad... omg.. dacht dat mijn ingewanden eruit zouden komen..

• Like
Waarderingen: Obee
Vrijstelling gekregen voor projectmatig werken, diploma in de pocket!!

Hngggg

fotostudiootje opgeruimd check
gezellig versiert check
laatste spulletje gehaald check

klaar voor kinderfeestje. Zin in!

---------- Post toegevoegd 11 April 2013 om 16:20 ----------

ik ben daar ook altijd heel voorzichtig mee... heb 1 keer voedselvergiftiging gehad... omg.. dacht dat mijn ingewanden eruit zouden komen..

sterkte en zorg dat je een aspirientje bij de hand hebt :D

Children%20with%20bubbles%202.jpg

Same here,.. keer weggelopen na het bestellen omdat ze onder uit het kastje (onder dat verwarm ding) een vuilniszak haalde waaruit ze het voorgesneden vlees haalde :eek:

Wtf :roflol:

Hier hebben ze ook wel voorgesneden vlees in zo'n bak die in warm water staat. Einde van de dag fl*kkeren ze weg wat daar nog in zit. Die grote rollen staan daar ook nooit hele dag buiten de koeling.

Haal zelf altijd vlak voor sluitingstijd kebab, vaak zat gratis extra broodjes mee gekregen daar omdat ze het anders toch weg moesten gooien.

Wtf :roflol:

Hier hebben ze ook wel voorgesneden vlees in zo'n bak die in warm water staat. Einde van de dag fl*kkeren ze weg wat daar nog in zit. Die grote rollen staan daar ook nooit hele dag buiten de koeling.

Haal zelf altijd vlak voor sluitingstijd kebab, vaak zat gratis extra broodjes mee gekregen daar omdat ze het anders toch weg moesten gooien.

ben bang dat ze dat bij die tent allemaal voor de dag erna bewaarde :eek:
En dan ook gewoon stug werken met een open keuken he :roflol:

ben bang dat ze dat bij die tent allemaal voor de dag erna bewaarde :eek:
En dan ook gewoon stug werken met een open keuken he :roflol:

Haha soms zie je inderdaad van die shit :roflol:

Snap niet dat mensen daar eten halen. Ik laat vaak zat eten op de grond pleuren en eet t dan nog op, was bijna nooit handen voor ik ga eten enz. maar dat wil niet zeggen dat ik t andere voor me wil laten doen :o .

Dat is t voordeel van in een klein dorp wonen, als ze lopen te kloten bij een winkel weet gelijk iedereen het.

Hahahah het zijn 6 meiden van 9 jaar dus komt wel goed hahaha
Dat doet je zoontje goed!

Had ik maar een feestje met 9 chicks :fa:
Liefst wel ouder dan 9jaar
aan de andere kant ...

Niets is zo plezant als een eerste communicant!

not srs

semi srs

Dafuq jouw zoontje krijgt 9 meisjes op bezoek?

Is het een mini bryce? :roflol:

Terug
Naar boven