Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (45 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Dafuq jouw zoontje krijgt 9 meisjes op bezoek?

    Is het een mini bryce? :roflol:

    Niet per se. Toen ik een jaar of 11 was heb ik ook wel eens lief tegen een ander jongetje gedaan omdat ik stiekem verliefd was op zn moeder en op zn feestje wou komen :roflol: Duurde ook 2 weken ofzo. Kinderen...
     
    Niet per se. Toen ik een jaar of 11 was heb ik ook wel eens lief tegen een ander jongetje gedaan omdat ik stiekem verliefd was op zn moeder en op zn feestje wou komen :roflol: Duurde ook 2 weken ofzo. Kinderen...

    Boy-That-Escalated-Quickly-Anchorman.gif
     
    Wat niet,.... Iemand heeft m'n dag weer helemaal goed gemaakt :D :D
     
    voor het eerst in men leven dat ik winkelen leuk vond. 3 korte broeken slippers en 2 zonnebrillen van 23euro.
    primark is een uitkomst haha.

    En keer rollen omgedraait. Ging express alles 3x passen zodat men vriendin chagrijnig werd dat ze achter me aan moest slepen.
     
    voor het eerst in men leven dat ik winkelen leuk vond. 3 korte broeken slippers en 2 zonnebrillen van 23euro.
    primark is een uitkomst haha.

    En keer rollen omgedraait. Ging express alles 3x passen zodat men vriendin chagrijnig werd dat ze achter me aan moest slepen.

    Altijd achterlijk druk daar, als ik zelf niks nodig heb dan is het echt een hel om te wachten tot de dames klaar zijn :roflol:
     
    Altijd achterlijk druk daar, als ik zelf niks nodig heb dan is het echt een hel om te wachten tot de dames klaar zijn :roflol:

    ik was in almere en viel reuze mee, eigenlijk net een normale winkel. nergens zitten wachten ook niet bij pashokjes
     
    ik was in almere en viel reuze mee, eigenlijk net een normale winkel. nergens zitten wachten ook niet bij pashokjes

    Aha oke, bij die vestiging ben ik nog nooit geweest. Ligt er misschien ook wel een beetje aan op welke dag/tijdstip je gaat. Ze zaten eerst alleen in Rotterdam volgens mij, daar was het altijd enorm druk. Maar goed wel een leuk concept, en kost inderdaad bijna niks
     
    Ook maar eens een nootropic geprobeerd, 50 mg modafinil. My brain on sterons, ben benieuwd.
     
    Ook maar eens een nootropic geprobeerd, 50 mg modafinil. My brain on sterons, ben benieuwd.

    modafinil werkt bij mij pas vanaf 200mg. Ook heel subtiel.

    Moest het niet zo gortduur zijn (150 euro voor minder dan een maand) zat ik er permanent aan.
     
    Laatst bewerkt:
    modafinil werkt bij mij pas vanaf 200mg. Ook heel subtiel.

    Moest het niet zo gortduur zijn (150 euro voor minder dan een maand) zat ik er permanent aan.
    Maar jij mankeert voor de rest wat, ik niet :roflol:
     
    Maar jij mankeert voor de rest wat, ik niet :roflol:

    werkt niet via "die" receptoren, daarom ook dat het niet tot de klassieke stimulantia wordt gerekend.
     
    Dat ik mijn visie en evaluaties eindelijk geschreven heb en op kan sturen. :P
     
    Niet meer misselijk:cheer:
    huisje klaar.. wasjes gedraaid.. alles weer lekker fris
     
    Back
    Naar boven