AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Lekker zaterdag weeeeeeee leuke gesprekken volgen enzo Rene froger zuigt inderdaad ..

:popcorn::windup:

Marcel srs.. als jij alles wat ik post aandacht vragen vindt.. en je er aan ergert. Waarom sta ik niet gewoon in je negeerlijst?? Heb je er ook geen last meer van ;) :)

probleem vind ik een beetje dat er op elke post van jou 5 slijmreacties zijn waar een man die precies hetzeflde post 0 reacties krijgt. en natuurlijk speel je hier op in door (bewust of onderbewust) meer meuk te posten met als gevolg bovenstaande slijmreacties, wat er uiteindelijk toe leid dat een topic als dit niet meer fatsoenlijk te lezen valt.

probleem vind ik een beetje dat er op elke post van jou 5 slijmreacties zijn waar een man die precies hetzeflde post 0 reacties krijgt. en natuurlijk speel je hier op in door (bewust of onderbewust) meer meuk te posten met als gevolg bovenstaande slijmreacties, wat er uiteindelijk toe leid dat een topic als dit niet meer fatsoenlijk te lezen valt.

Van wie was de eerste reactie op mijn post over verjaardag shit? En wie was er ook dit keer weer als de kippen bij?
Sorry... maar hoewel de inhoud van jou posts anders zijn, verschilt het verder weinig...

Waar komt al die haat eigenlijk vandaan?

Van wie was de eerste reactie op mijn post over verjaardag shit? En wie was er ook dit keer weer als de kippen bij?
Sorry... maar hoewel de inhoud van jou posts anders zijn, verschilt het verder weinig...

2 reacties op 500 posts ja ik focus me er echt op. strong logica ook trouwens ik reageer namelijk helemaal niet op jou maar op alle topicvervuiling eromheen.

Ik doe mee :trio:

four-goldman-first-years-had-to-dress-as-teletubbies-and-hug-their-superiors.jpg

Ola, onverwacht veel mensen die meeknuffelen! Al vrees ik dat ik tat in zn billen heb geknepen (no homo)

Beetje klaar met dit topic ook, out.

Terug
Naar boven