Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zet jij mij maar op je negeerlijst, lijkt me een beter plan.
Edit: Out.

Ik erger me niet aan jou hoor
Jij laat keer op keer merken dat je dat wel doet aan mij... Lijkt me nogal wiedes wie er dan het meeste mee op gaat schieten![]()
Marcel srs.. als jij alles wat ik post aandacht vragen vindt.. en je er aan ergert. Waarom sta ik niet gewoon in je negeerlijst?? Heb je er ook geen last meer van![]()
![]()
probleem vind ik een beetje dat er op elke post van jou 5 slijmreacties zijn waar een man die precies hetzeflde post 0 reacties krijgt. en natuurlijk speel je hier op in door (bewust of onderbewust) meer meuk te posten met als gevolg bovenstaande slijmreacties, wat er uiteindelijk toe leid dat een topic als dit niet meer fatsoenlijk te lezen valt.
Van wie was de eerste reactie op mijn post over verjaardag shit? En wie was er ook dit keer weer als de kippen bij?
Sorry... maar hoewel de inhoud van jou posts anders zijn, verschilt het verder weinig...

geeeeen idee
Weet wel dat er waarschijnlijk eentje dwars zit bij Mr3000![]()

Ik dacht al dat ik iets voelde.Ola, onverwacht veel mensen die meeknuffelen! Al vrees ik dat ik tat in zn billen heb geknepen (no homo)