XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Moeder maakte net 500gr verse spinazie klaar, yeaaaaaaah buddy. Heerlijk dat spul.

Wat een mong*len. Als je weet dat die shit illegaal is, ga dan niet een joint van een kilo roken in een menigte waarvan je zeker weet dat er een paar agenten rondlopen...

Mijn waardige afscheid van Sayer, goedgekeurd door hemzelf.

1e klasse basketbal mensjes gesloopt op het hardwood

goed maar ook slecht nieuws: kging zomerkleding passen.

ik kan 8 tshirten, 3 korte broeken, en een vest weggooien. allemaal veel te groot.

dus ik heb nu nog 3 tshirten, 1 korte broek, en 1 vest.

over twee weken met me vriendin in amsterdam big ass shoppen dus.

dat word geen auto kopen volgende maand :(

als in eerste klasse? nogal logisch zelfs ik speelde hoger dan dat

rayon 1e klasse heren, 1e klasse zonder rayon is inderdaag vrij slecht. had overigens de selectie trainingen van rotterdam u20 een aantal jaar terug goed doorlopen, maar toen kon ik nog dunken :roflol:

goed maar ook slecht nieuws: kging zomerkleding passen.

ik kan 8 tshirten, 3 korte broeken, en een vest weggooien. allemaal veel te groot.

dus ik heb nu nog 3 tshirten, 1 korte broek, en 1 vest.

over twee weken met me vriendin in amsterdam big ass shoppen dus.

dat word geen auto kopen volgende maand :(

Ik pas mijn zomerjasjes bijna niet meer :(
Ben 3 weken terug uit mijn lieveling tuniek gescheurt..van oksel tot halve wege rug... kerel vond het maar al te grappig...

Zomerkleding nog niet gepast... maad ik denk dat ik mijn bloesjes met korte mouwen ook wel weg kan gooien...

Dus volgende maand ook maar even shoppen :)

Ik pas mijn zomerjasjes bijna niet meer :(
Ben 3 weken terug uit mijn lieveling tuniek gescheurt..van oksel tot halve wege rug... kerel vond het maar al te grappig...

Zomerkleding nog niet gepast... maad ik denk dat ik mijn bloesjes met korte mouwen ook wel weg kan gooien...

Dus volgende maand ook maar even shoppen :)

Al mijn t-shirts zijn navelshirtjes :(

Terug
Naar boven