MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

:roflol:

Leuke avond gehad, 3 vriendinnen uit mijn klas zijn nog afgekomen.Ze gingen eerst uitgaan maar hadden plots geen zin meer ,ik had iig zowieso geen zin om uit te gaan. Beetje drinken ( zij vooral) en wiet roken. Redelijk stoned gegaan, ik en 2 van de 3 vrouwen. De 3rde was iig voor het eerst mee en amuseerde dr niet zo goed :p , daardoor zijn ze ook semi verplicht naar huis moeten gaan; ( moesten het enkel die 2 geweest zijn bleven ze zeker pitten :( )

Maar twas weer gezellig :D

Iemand poste vandaag een pic van zo'n bewegend dingetje waarvan je t*ring breed wordt, jwz. Zit ie ook in Southpark :roflol:

Die ja, in Southpark heeft hij nog een handige feature: Als je klaar bent met je workout, dan splasht hij wat in je gezicht. :roflol:

En je kan je hartslag meten door je vinger erin te stoppen :eyebrow:

Nieuwe jas gekocht net :)

Vroeg uit, zo rug en bicepzzzz

Straks deadliften, benchen en squatten ^^

Lol, kwam erachter dat in dit forum ook een password protector zit. Als je letterlijk je wachtwoord typt komen er dus gewoon sterretjes zodra je post.

Lol, kwam erachter dat in dit forum ook een password protector zit. Als je letterlijk je wachtwoord typt komen er dus gewoon sterretjes zodra je post.

kontcoïtusmetdieren

---------- Toegevoegd om 16:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:07 ----------

hey hoe haal ik dat weg hallo??

Nee hoor, is bs. heb net gekeken en werkt niet :D k*t geintje

kontcoïtusmetdieren

---------- Toegevoegd om 16:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:07 ----------

hey hoe haal ik dat weg hallo??

Hahhahahaha gast dit is al de 2e keer dat ik moeten lachen, goed bezig:D

Terug
Naar boven