Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Seems legit

aft begint eindelijk weg te trekken :D

Als ik aan kom gefietst zie ik altijd meisjes die mij ontwaren met 'wat is dat voor goddelijk gestalte dat aan komt gefietst' tot dat moment dat ik nader kom zodoende dat mijn smoel meer op de voorgrond komt en ze zich gewaarworden met wat ze te maken hebben. Dan ontspringt er zich een sip pruillipje op hun tronie.

Potverdomme, wat wil ik die arme meiskes hun natte verwachtingen één keer inlossen.

Als ik aan kom gefietst zie ik altijd meisjes die mij ontwaren met 'wat is dat voor goddelijk gestalte dat aan komt gefietst' tot dat moment dat ik nader kom zodoende dat mijn smoel meer op de voorgrond komt en ze zich gewaarworden met wat ze te maken hebben. Dan ontspringt er zich een sip pruillipje op hun tronie.

Potverdomme, wat wil ik die arme meiskes hun natte verwachtingen één keer inlossen.

whaha

Vanmorgen coïtus gehad met de over buurvrouw en straks ga ik even bij de achter buurvrouw langs als de buurman de nachtdienst in gaat.

Neem eens een voorbeeld aan Swagger! Hij heeft misschien een rotkop maar doet tenminste buurvrouwen.

Laatst bewerkt:
Straks kotfeestje bij mensen die ik nog nooit heb gezien, ben benieuwd!

y18h0.gif

:roflol:

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1339087

geniaal dit!!!!!
die ene bolle gast met zijn baardje gaf zijn vriendin een bh en die paste beter dan alle bh's die ze zelf had, terwijl die oude kale gast die kerel adviseerde om die bh te nemen. whahahahhaa

op de gang, staat een vol krat bier,
sta jij is even op en breng em is hier.
op de tekst van het is een nacht whahahaha

Laatst bewerkt:
Dikke bbq met 25 graden , licht gezicht verbrand, fuaaark

Nog maar 2 nachten.. bijna weekend

Afspraak van morgen.. verzet naar volgende week,
lekker uitslapen :D

Terug
Naar boven