Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet dit m'n dag nu verpesten of goedmaken?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Moet dit m'n dag nu verpesten of goedmaken?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

roflol:Als ik aan kom gefietst zie ik altijd meisjes die mij ontwaren met 'wat is dat voor goddelijk gestalte dat aan komt gefietst' tot dat moment dat ik nader kom zodoende dat mijn smoel meer op de voorgrond komt en ze zich gewaarworden met wat ze te maken hebben. Dan ontspringt er zich een sip pruillipje op hun tronie.
Potverdomme, wat wil ik die arme meiskes hun natte verwachtingen één keer inlossen.
Neem eens een voorbeeld aan Swagger! Hij heeft misschien een rotkop maar doet tenminste buurvrouwen.Als ik aan kom gefietst zie ik altijd meisjes die mij ontwaren met 'wat is dat voor goddelijk gestalte dat aan komt gefietst' tot dat moment dat ik nader kom zodoende dat mijn smoel meer op de voorgrond komt en ze zich gewaarworden met wat ze te maken hebben. Dan ontspringt er zich een sip pruillipje op hun tronie.
Potverdomme, wat wil ik die arme meiskes hun natte verwachtingen één keer inlossen.