Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (2 bezoekers)

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    75

Users who are viewing this thread

tunux

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
6 mrt 2007
Lengte
1m85
Dat moet je niet willen.
Ach joh.. Ik hoor ook altijd dat ik iets NIET moet willen of moet doen.

Als je altijd maar naar anderen moet luisteren dan is niks leuk of goed, alles wat je wilt word altijd wel afgekraakt door iemand, teminste zo heb ik het ervaren. Daarom heb ik zoiets van **** it. doe lekker wat ik zelf wil.

verder geen aanval op jou hoor, wou het gewoon ff vermelden. :)

Still jelly op die onderarmen :(

marina1975

Never give up!
Moderator
Elite Member
Lid geworden
3 feb 2013
Lengte
1m68
Ben bezig :) gaat me ook vast lukken hoor. Haal goede cijfers.
dat lukt je ook zeker wel!

en tja.. waarom niet he? tegen mij werd ook gezegd dat ik beter geen process engineer kon worden.. en waarom niet? het is een mannen wereld.. ja en?? Dat houdt mij niet tegen! hahaha.. alleen maar leuk hoor! :D
dus lekker doorgaan!

Tieme

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
5 nov 2008
Middagje in de zon gewerkt, wat een leuk baantje heb ik toch ook altijd in de zomermaanden. Beetje badmeester spelen in een buitenbad :D

iWJ

Monstrous Giant
Lid geworden
13 jul 2011
Lengte
1m86
Massa
84kg
niet om lullig te doen maar je posts komen altijd over als "wacht maar tot ik aan de aas zit, dan is alles beter", denk dat het vies gaat tegenvallen

Little Daddy

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
8 apr 2010
niet om lullig te doen maar je posts komen altijd over als "wacht maar tot ik aan de aas zit, dan is alles beter", denk dat het vies gaat tegenvallen
Ik maak een log over 3 weken dan zal ik alles stuk voor stuk posten wat ik ervaar en we zullen eindelijk zien of AAS de wonderdrug is dat men beweerd. Voeding en training zijn in orde kijken hvl ik ga gainen dan.

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84
Ik maak een log over 3 weken dan zal ik alles stuk voor stuk posten wat ik ervaar en we zullen eindelijk zien of AAS de wonderdrug is dat men beweerd. Voeding en training zijn in orde kijken hvl ik ga gainen dan.

Wat ga je zetten? :p

Little Daddy

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
8 apr 2010
Wat ga je zetten? :p
500 mg test e . Heb vandaag niet exact 2 ml gezet btw, volgende keer beter.
Zet wat te sukkelen met het optrekken, lees overal dat je lucht erin moet spuiten maar als ik dat deed kwam er een soort van druk erop waardoor ik mn spuit eruit moest trekken en zo ml's verlies had. Niet meer met lucht gedaan en ging prima.

Maak over 2-3 weken wel een log als het inkickt

Naar boven