Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (6 bezoekers)

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    75

Users who are viewing this thread

• Steks
  • zwe
  • mouss

MissNuke

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
11 nov 2012
Lengte
1m70
Massa
70kg
Vetpercentage
23%
Zonnetje schijnt heerlijk!!
Misschien even naar het strand met kleine man

haaii

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
28 apr 2010
Jongens!

Heb hier iets in mijn water zitten, het is een wit poeder. Kom even niet af met humoristische opmerkingen zoals dat is cocaïne of iets in die trend. Ik wil weten of het calcium, magnesium of kalk is. Het moet 1 van die drie zijn. Het is een lang verhaal maar we krijgen dat water, het is niet vanuit de winkel. Ik denk dat die homeopaat er een soort supp van maakt. Weet iemand met wat scheikundige kennis hoe ik er kan achter komen wat die poeder is?

Galen

Peter Bond
Super Mod
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
8 okt 2010
Lengte
1m95
Massa
102kg
Vetpercentage
11%
Ja, google eens op reagens.

Calyptus

Colossal Veteran
+15 jaar member
Lid geworden
28 aug 2005
Lengte
1m97
Massa
127kg
Vetpercentage
16%
Jongens!

Heb hier iets in mijn water zitten, het is een wit poeder. Kom even niet af met humoristische opmerkingen zoals dat is cocaïne of iets in die trend. Ik wil weten of het calcium, magnesium of kalk is. Het moet 1 van die drie zijn. Het is een lang verhaal maar we krijgen dat water, het is niet vanuit de winkel. Ik denk dat die homeopaat er een soort supp van maakt. Weet iemand met wat scheikundige kennis hoe ik er kan achter komen wat die poeder is?

kalk is een soort calcium, vandaar de naam(kalk/calc, jeweetz)

Vraagt wat cash om dat te achterhalen.

Calyptus

Colossal Veteran
+15 jaar member
Lid geworden
28 aug 2005
Lengte
1m97
Massa
127kg
Vetpercentage
16%
btw, kap homeopathisch water gewoon weg, en geef je zusje of moeder een b-slap om die rommel te kopen(of post pics).

haaii

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
28 apr 2010
btw, kap homeopathisch water gewoon weg, en geef je zusje of moeder een b-slap om die rommel te kopen(of post pics).

heb geen zus

We krijgen het gratis, dus niemand die dat koopt

Bedankt voor je uitleg over calcium, hoewel er zeker een verschil is tussen calcium en kalk.

Bedankt voor je heel pragmatische tips zoals dat gaat je veel kosten, hoewel ik dat onderhand ook uitgevist had.

Hoewel ik het niet via chemische reacties ga kunnen achterhalen ga ik toch trachten erachter te komen bij wijze van het poedertje te proeven. Heb meerdere soorten magnesium supp's gehad en ik ken die smaak goed. Maar ben niet zeker of er een verschil is met Ca 2+.

ovosnovo

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
23 jun 2010
Lengte
1m91
Massa
124kg
Jongens!

poeder in je water maakt je dag goed?

haaii

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
28 apr 2010
het proeft exact zoals mijn magnesiumcitraat, intredasting.

Fout, weet dat wel. Het moet 'smaakt' zijn.

Calyptus

Colossal Veteran
+15 jaar member
Lid geworden
28 aug 2005
Lengte
1m97
Massa
127kg
Vetpercentage
16%
zeg ook een soort calcium voor een reden he.

Calcium is een atoom, kalk is een verbinding met dat calcium atoom erin. Weet niet welke vanbuiten, moet je zelf maar opzoeken.

haaii

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
28 apr 2010
zo vermoeiend dit

nee man, gewoon nope:nope:

zeg ook een soort calcium voor een reden he.

Calcium is een atoom, kalk is een verbinding met dat calcium atoom erin. Weet niet welke vanbuiten, moet je zelf maar opzoeken.

Dit wist ik dan weer niet.

Wie weet met wat voor ongewenste supplementen die ons water nog heeft verrijkt. Beter drink ik voorlopig kraanwater lol.

pantrofl

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
17 apr 2009
Kan iemand gauw wat kleding sites opnoemen die te vergelijken zijn met zalando?

heb al gezocht maar ik kom alleen op sites met een kleine hoeveelheid producten vergeleken met zalando..

Naar boven