MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • De regen hield op en de zon kwam zelfs tevoorschijn net toen het tijd was om een stukje te gaan rennen... Door 1 afslag verder te nemen kan ik meer dan de helft van mijn vaste rondje onverhard lopen. En alle hondenbezitters haalden hun hond bij zich toen ze me aan zagen komen .. Alsof alles en iedereen er rekening mee hield dat ik aan het lopen was. Het tempo kroop dan ook langzaam aan omhoog ondanks deadlifts, leg presses en leg extensions van gisteren.
     
    heel de ochtend rondjes gereden met auto's van de zaak.

    kwam een fotograaf langs van een of ander ondernemersblad en moest van me baas de auto's naar wasstraat rijden :D

    en daarna nog paar x op de foto gemoeten. maja alles beter dan werke ^^
     
    rug borst superset training
    arnuhld stijl
     
    Meisje dat boos werd nadat ik zei dat ik geen ****ing babysitter was toen ze haar 14 jarige vriendin aan mij probeerde te koppelen :roflol:

    Ging ze dreigen dat ze niet meer samen met de honden wilde lopen als ik zo dom bleef doen.

    Youwotmate
     
    Meisje dat boos werd nadat ik zei dat ik geen ****ing babysitter was toen ze haar 14 jarige vriendin aan mij probeerde te koppelen :roflol:

    Ging ze dreigen dat ze niet meer samen met de honden wilde lopen als ik zo dom bleef doen.

    Youwotmate
    Heb je nu weeral een roid rage gehad??


    Tssss, beter stop je met je kuur en geef je de overschot aan mij!
     
    Meisje dat boos werd nadat ik zei dat ik geen ****ing babysitter was toen ze haar 14 jarige vriendin aan mij probeerde te koppelen :roflol:

    Ging ze dreigen dat ze niet meer samen met de honden wilde lopen als ik zo dom bleef doen.

    Youwotmate

    Samen met de honden gaan lopen? ...

    Half dagje werken vandaag! Goed gaan trainen en deze ochtend bij het opstaan voelen dat gisteren trainen goed was!
     
    Meisje dat boos werd nadat ik zei dat ik geen ****ing babysitter was toen ze haar 14 jarige vriendin aan mij probeerde te koppelen :roflol:

    Ging ze dreigen dat ze niet meer samen met de honden wilde lopen als ik zo dom bleef doen.

    Youwotmate

    inb4 opgepakt worden voor pedofilie? :trollface:
     
    Heb je nu weeral een roid rage gehad??


    Tssss, beter stop je met je kuur en geef je de overschot aan mij!

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    Net lekkere training gehad, triceps zijn kapot.
    FEELSGOODMANDOG_zps017c8002.jpg


    Nu even een pannenkoek van b&f eten :meal:


    kijk maar uit dat je hele huis niet onder de pannenkoek zit straks ;)
     
    Samen met de honden gaan lopen? ...

    Half dagje werken vandaag! Goed gaan trainen en deze ochtend bij het opstaan voelen dat gisteren trainen goed was!

    Ja ze smst wel eens of ik nog hond uit moet laten wanneer zij van haar pa de honden uit moet laten:o

    Maar haar ego is te groot om te realiseren dat t mij echt een worst zou wezen en ik net zo lief alleen een rondje loop
     
    Ben duizelig en zit al hele dag achter de pc, domme domme haaiI.
     
    Ssht als je zo door gaat haal ik je over een paar weken in :trollface:
    :roflol::roflol: you wish!

    Begin dan al maar aan je 3e (of is het ondertussen al 4e?) kuur nadat je klaar bent met deze!

    Haha die 200 was van blokjes toch?

    Maar zal nog wel even duren ja :roflol:
    Zo hoog was dat niet hoor. Barbell zat nog steeds +10cm onder mijn knie (check mijn log maar voor het filmpje van iemand anders)
     
    :roflol::roflol: you wish!

    Begin dan al maar aan je 3e (of is het ondertussen al 4e?) kuur nadat je klaar bent met deze!


    Zo hoog was dat niet hoor. Barbell zat nog steeds +10cm onder mijn knie (check mijn log maar voor het filmpje van iemand anders)

    :roflol:

    Als ik van de zomer in België ben kom ik wel een keer langs (als sanca belooft mij heel te laten)

    Misschien kan ik dan sayer wel outliften :sad:
     
    Back
    Naar boven