Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Weeral eens een strong roid rage van xyzydyd :roflol:
 
Nee. Hij was gewoon de kanker van de samenleving omdat mensen die zich niet normaal gedragen tegenover andere mensen gewoon uitschot zijn, of ze nu een uniform aan hebben of niet.

Hij had best normaal kunnen reageren en zijn fout kunnen erkennen, blijkbaar hoort fouten erkennen niet bij de politie opleiding.

En daar kom je nu pas achter, lieve kleine Xyzyxyzy?
 
Ik had meteen paar fototjes geklikt en beroep aangetekend, klaar is kees

Heb ik ook gedaan.

En als ik die agent was had ik netjes mijn fout toegegeven, maar t zal wel niet zo makkelijk zijn een boete ongedaan te maken ofzo :of

---------- Post toegevoegd 29 April 2013 om 18:29 ----------

Zo kan ik me ook is mengen,
Politie ZUIGT . <-----------!
Dus eens + een heleboel ! voor I Xyzyx I !

Ze hebben wel een belangrijke functie alleen mogen ze wel wat meer aan zelfreflectie gaan doen.

Kijkend naar het gedrag van sommige van die figuren zou ik ze zelfs een paar tikken willen verkopen, is gewoon nergens voor nodig. Zoals ik al zei ga ik me ook niet druk maken om een terechte boete, rij altijd te hard en heb dus wel eens een boete gekregen. T is mijn keuze om te hard te rijden dus weet ik het risico.

Alleen is t niet mijn keuze om afgeblaft te worden nadat ik een agent wijs op zijn fout.
 
Geen probleem.
Als ik moet gaan uitleggen waarom , ben ik morgen NOG bezig ,...

Opzich kan ik je band met xyzyx wel begrijpen hoor, dus je hoeft niet tot morgen verder te gaan ;)

http://forum.dutchbodybuilding.com/...rpest-topic-264761/index2074.html#post7636636

Alcohol en Ray is geen goede combo,
en was nogal fan van bar gevechten

schaam me diep voor die periode , maar toen kon het me allemaal een worst wezen...
en ben nog wel is een klein stapje verder gegaan..........

maar goed zoals ik al zei , ik heb mijn tijd er voor uitgezeten en ook nog is taakstraf gehad , na ja dat slaat echt nergens op (taakstraf)
 
Nee. Hij was gewoon de kanker van de samenleving omdat mensen die zich niet normaal gedragen tegenover andere mensen gewoon uitschot zijn, of ze nu een uniform aan hebben of niet.

Hij had best normaal kunnen reageren en zijn fout kunnen erkennen, blijkbaar hoort fouten erkennen niet bij de politie opleiding.

Blijft nog steeds een belediging... vrijheid van meningsuiting is geen excuus om iemand maar voor mongool, jood etc. of zoals jij het zei de kanker van de maatschappij uit te maken. Als je het niet met hem eens bent, kan je dat ook gewoon op een normale manier zeggen.

Als je vervolgens ook nog merkt dat die agent niet helemaal goed bij z'n hoofd is, en hem dan alsnog gaat beledigen en dan dus bewust gaat provoceren... Ten eerste niet erg slim, en ten tweede lijk jij daardoor niet veel beter dan de ''simpele'' agent.
 
:roflol:

Lig gewoon languit op de bank tv te kijken en bakje kip met rijst op te vreten terwijl ik wacht op pics van je eten
:roflol::roflol: ja nu, gisteren heb je wel andere dingen gezegd :roflol:

Als het geen flik was geweest, wou je die waarschijnlijk ook omver rijden!
 
n0vm ben wegh.....
 
Laatst bewerkt:
Blijft nog steeds een belediging... vrijheid van meningsuiting is geen excuus om iemand maar voor mongool, jood etc. of zoals jij het zei de kanker van de maatschappij uit te maken. Als je het niet met hem eens bent, kan je dat ook gewoon op een normale manier zeggen.

Als je vervolgens als merkt dat die agent niet helemaal goed bij z'n hoofd is, en hem dan alsnog gaat beledigen ben, en dan dus bewust gaat provoceren... Ten eerste niet erg slim, en ten tweede lijk jij daardoor veel beter bent dan de ''simpele'' agent.

Als je het kan onderbouwen is het een mening.

En ik beledigde hem niet ik uitte enkel mijn mening op een ietwat grove manier maar t is en blijft een mening. Geef toe t was niet netjes maar als je al bijna 10 uur aan t werk bent voor minder geld dan die onterechte boete zou jij ook pissig zijn.
 
hoi ik ben 23, verkoop aas aan 16-jarigen, heb nog geen echt diploma en al een hoop gezeik gehad met justitie. toch ben ik beter dan jullie allemaal en is iedereen een pauper
 
Als je het kan onderbouwen is het een mening.

En ik beledigde hem niet ik uitte enkel mijn mening op een ietwat grove manier maar t is en blijft een mening. Geef toe t was niet netjes maar als je al bijna 10 uur aan t werk bent voor minder geld dan die onterechte boete zou jij ook pissig zijn.

jasper pls

op die manier bestaat een belediging niet meer
 
hoi ik ben 23, verkoop aas aan 16-jarigen, heb nog geen echt diploma en al een hoop gezeik gehad met justitie. toch ben ik beter dan jullie allemaal en is iedereen een pauper

Verkoop geen aas
Heb al jaren een havo diploma
Omgaan met labiele mensen is mijn stomme fout geweest ja :o
En ik zeg niet dat ik beter ben dan anderen.
 
:roflol:

Dat was gister in de auto :fuu:
Je kan nu misschien met je vork rijstkorrels afschieten naar je ouders en zus omdat je vindt dat ze autisten zijn? :dunno:

En als je een echte badass wil uithangen kan je misschien een stukje kip afschieten :eek:
 
jezus man je bent echt gedesillusioneerd, niet denken dat je beter bent? lees eens wat van je eigen posts terug zou ik zeggen.
je geeft winstrol weg aan 16 jarigen, ook goed.
en op je 23ste havo, knap hoor.
 
jasper pls

op die manier bestaat een belediging niet meer

Jawel als je geen 'ik vind' er voor zegt :trollface:

Ach ik maak me er niet druk om, vraag me wel af wanneer ik überhaupt voor moet komen voor die boete. Heb t idee dat ik gewoon genaaid ben toen ik t moest betalen om garant te staan ofzo :o
 
jezus man je bent echt gedesillusioneerd, niet denken dat je beter bent? lees eens wat van je eigen posts terug zou ik zeggen.
je geeft winstrol weg aan 16 jarigen, ook goed.
en op je 23ste havo, knap hoor.

:roflol: Je moet niet alles wat ik zeg zo letterlijk nemen lief iwtje.

En ik geef ook geen aas weg.

---------- Post toegevoegd 29 April 2013 om 18:46 ----------

Ik heb wat gedaan met mijn Havo.

Ik heb 2x hbo geprobeerd maar was niets :sad: dus nu maar vwo en dan universiteit.
 
Back
Naar boven