XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Als je het kan onderbouwen is het een mening.

En ik beledigde hem niet ik uitte enkel mijn mening op een ietwat grove manier maar t is en blijft een mening. Geef toe t was niet netjes maar als je al bijna 10 uur aan t werk bent voor minder geld dan die onterechte boete zou jij ook pissig zijn.

Blijft nog steeds een belediging. Dat iemand een zwarte ''n*gger'' noemt valt ook te onderbouwen, of dat sommige mensen jou een mong**l vinden/noemen :D Beide zijn toch beledigingen.

En dat je pissig bent snap ik helemaal (agent was als ik zo lees ook gewoon idioot bezig), maar ik zou nooit zo stom zijn om dan alsnog een agent te beledigen.

Blijft nog steeds een belediging. Dat iemand een zwarte ''n*gger'' noemt valt ook te onderbouwen, of dat sommige mensen jou een mong**l vinden/noemen :D Beide zijn toch beledigingen.

En dat je pissig bent snap ik helemaal (agent was als ik zo lees ook gewoon idioot bezig), maar ik zou nooit zo stom zijn om dan alsnog een agent te beledigen.

n*gger = belediging
mong**l = constatering

Toch blijft ie onze knuffel ecto :)

net me rug gekraakt bij fysio. damnnn het bleef kraken!

heel me ruggengraat stond scheef blijkbaar, vandaar me hoofdpijn en andere pijntjes.

wat voelt dat lekker zeg :D

:roflol: Je moet niet alles wat ik zeg zo letterlijk nemen lief iwtje.

En ik geef ook geen aas weg.

---------- Post toegevoegd 29 April 2013 om 18:46 ----------

Ik heb 2x hbo geprobeerd maar was niets :sad: dus nu maar vwo en dan universiteit.

Doe je goed, spijtig genoeg wordt teveel gekeken naar papieren, ik stam uit de tijd dat redelijke papieren voldoende waren om je in het bedrijfsleven te bewijzen opdoende dan de kans te krijgen hogerop te komen.

heel me ruggengraat stond scheef blijkbaar, vandaar me hoofdpijn en andere pijntjes.

lijkt me ook keertje heerlijk om te laten doen. Betaal jij per sessie of zit dat bij je verzekering in ?

Of was je rug recht en je hoofd scheef ?

Maar herken dat wel idd, bij mij doet het pijn, daarna warme gloed, weg pijn. Altijd lekker.

Ik ben klaar voor de Koning !1

lijkt me ook keertje heerlijk om te laten doen. Betaal jij per sessie of zit dat bij je verzekering in ?

Ligt aan klachten, heb je doorverwijzing. Ik krijg door hernia verleden 8 sessies vergoed, maar scheelt per verzekeraar.

---------- Post toegevoegd 29 April 2013 om 18:54 ----------

Ik ben klaar voor de Koning !1

Ik zit er serieus aan te denken het morgen, in de kroeg, ook serieus te gaan volgen op groot scherm ook.................

Tegen die tijd hoop ik lazerus te zijn.

Proost !

Een lekkere training, met pr op de deadlift:)

Haha ik blijf er bij dat t een mening is, maar goed, t blijft op veel manieren op te vatten. Zal me niet verbazen als de ene rechter zich er anders over uit zou laten dan een andere.

Ach, laatste 2 boetes waren door flitsers dus dan is t enkel een kwestie van bezwaarschrift opsturen of betalen.

---------- Post toegevoegd 29 April 2013 om 18:54 ----------

Ik zit er serieus aan te denken het morgen, in de kroeg, ook serieus te gaan volgen op groot scherm ook.................

Tegen die tijd hoop ik lazerus te zijn.

Proost !
Cheers mate ;) ik doelde eigenlijk alleen op mijn avatar,
ik ben een beetje anti koning dag ...

Een lekkere training, met pr op de deadlift:)
Gefeliciteerd ! :cool:

^^ merci:)

Doe je goed, spijtig genoeg wordt teveel gekeken naar papieren, ik stam uit de tijd dat redelijke papieren voldoende waren om je in het bedrijfsleven te bewijzen opdoende dan de kans te krijgen hogerop te komen.

Haha mijn pa heeft een mbo opleiding gedaan feitelijk en krijgt nu zelfs voor universitaire begrippen veel betaald omdat hij zowel praktische als theoretische kennis heeft.

Al leerde hij toen waarschijnlijk een bak meer nuttige dingen dan mbo-ers nu. Soms vraag je je echt af waar die opleidingen in godsnaam nuttig voor zijn.

Haha mijn pa heeft een mbo opleiding gedaan feitelijk en krijgt nu zelfs voor universitaire begrippen veel betaald omdat hij zowel praktische als theoretische kennis heeft.

Al leerde hij toen waarschijnlijk een bak meer nuttige dingen dan mbo-ers nu. Soms vraag je je echt af waar die opleidingen in godsnaam nuttig voor zijn.

Helemaal mee eens, ik heb MTS gedaan, nog net voordat ze de boel omgooide.
Ik had 75% van de tijd praktijk, verplicht half jaar stage in de bouw zelf, half jaar op kantoor zodat je van alles wat zag. Alles zelf moeten doen leer je veel van. Ik kom uit de beplating als monteur, nu leidinggevend over meerder projectteams en uitvoerder / second projectleider op aantal projecten. Gewoon door doen en baas laten zien wat je kan.

Die kans zouden meer mensen moeten krijgen, zeker aangezien vakmensen schaars worden.

Helemaal mee eens, ik heb MTS gedaan, nog net voordat ze de boel omgooide.
Ik had 75% van de tijd praktijk, verplicht half jaar stage in de bouw zelf, half jaar op kantoor zodat je van alles wat zag. Alles zelf moeten doen leer je veel van. Ik kom uit de beplating als monteur, nu leidinggevend over meerder projectteams en uitvoerder / second projectleider op aantal projecten. Gewoon door doen en baas laten zien wat je kan.

Die kans zouden meer mensen moeten krijgen, zeker aangezien vakmensen schaars worden.

Haha ik ben eerlijk gezegd geen enkele vakopleiding tegen gekomen in de tijd dat ik op het vavo zat (zit in een mbo school). Nouja auto techniek en kapper maar daar houd het wel op.

Straks hebben we echt een overschot aan laaggeschoold volk zonder enig praktisch nut. Zelf vind ik t ook leuk met handen bezig te zijn maar dan toch liever tandarts/dierenarts dan loodgieter :p

Ach als er straks een tekort aan loodgieters is kan ik ieder geval de gootsteen zelf maken :roflol:

Haha ik ben eerlijk gezegd geen enkele vakopleiding tegen gekomen in de tijd dat ik op het vavo zat (zit in een mbo school). Nouja auto techniek en kapper maar daar houd het wel op.

Straks hebben we echt een overschot aan laaggeschoold volk zonder enig praktisch nut. Zelf vind ik t ook leuk met handen bezig te zijn maar dan toch liever tandarts/dierenarts dan loodgieter :p

Ach als er straks een tekort aan loodgieters is kan ik ieder geval de gootsteen zelf maken :roflol:

Geloof me, vakmensen zijn straks hard nodig !

doe jij het dan xyzz

Terug
Naar boven