Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Nog niets.. tot nu toe

Deze hand haha.

k3m1x3.jpg

haha kaas :roflol: die andere voelde zich echt zwaar k*t :D

****ing nice :D

:trollface: AA, KK en JJ?

[Link niet meer beschikbaar] Dit :)

2e krat Hertog Jan voor de halve prijs bij de C1000

Ziek geweest maar vandaag weer voor het eerst super aan het trainen geweest. Wel wat kilo's verloren maar ja.. Opnieuw maar weer!

Gister tijdens het zuipen met vrienden begonnen we aardig dronken te worden. Ging er een aan m'n arm zitten. Begonnen ze over 'ja ik wil ook weer trainen' en vroegen wanneer ik weer ging. Nou ga ik o.a. woensdag met 2 maten trainen dus dat wordt grappig. Anyway... ze werden overmoedig en wilden armpje drukken. Ik tegen 6 man, om de beurt.

Alle 6 helemaal KHAPÓT gemaakt, stuk voor stuk.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gister tijdens het zuipen met vrienden begonnen we aardig dronken te worden. Ging er een aan m'n arm zitten. Begonnen ze over 'ja ik wil ook weer trainen' en vroegen wanneer ik weer ging. Nou ga ik o.a. woensdag met 2 maten trainen dus dat wordt grappig. Anyway... ze werden overmoedig en wilden armpje drukken. Ik tegen 6 man, om de beurt.

Alle 6 helemaal KHAPÓT gemaakt, stuk voor stuk.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

**** yea... :thumbs:

verkapte kijk mijn sterk zijn

Dat ik steeds droger kom staan.. bl0kjuhs zijn nu echt goed zichtbaar maar weer eens een puntmeting laten doen!
Ben alleen wel een beetje massa verloren.. :(

120 dollar winst in nog geen 3 uur.

Stond net bij de kassa @ AH (melk gehaald etc), ging afrekenen,
keek ik ff naar de andere cassieres, gaf er eentje mij een knipoog (ongeveer 3 kassa's naar achter) dus ik maakte zo'n face -> :kiss:, en zij glimlachte lol <3

Echt geniaal :heart:, hoop dat ze er morgen weer is :cool:

Terug
Naar boven