AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (39 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Jullie 2 zijn anders wel geniaal te samen :roflol:
    Mss overwegen homo te worden, kunnen jullie elkaar helpen en Peanut mss ook :dunno:
     
    2700kcal fzo :(

    Dat dere 6 jarige meisjes metabolisme

    **** man, mijn onderhoud is 4000 :P

    Ben op 3700 per dag in 2 weken 4kg afgevallen terwijl er 2 refeeds en in totaal 2 cheatmeals tussen zaten
     
    Straks even een middag dutje doen en als ik ongeveer tegen 17:00 u wakker word dan wokken. #joepiedepoepie
     
    2700kcal fzo :(

    Dat dere 6 jarige meisjes metabolisme
    Ach, het is ook niet alles om steeds maar aan een hoge behoefte te moeten voldoen... Lijkt me voor jou makkelijker om aan je behoefte te komen als je bijv. een dag moet werken, i.i.t. iemand die er 4000+ naar binnen moet stouwen met 2 lullige pauzes op je werk. Bekijk het van de positieve kant :D
    & goedkoper
     
    Beste benen training oooit gehad :heart:

    ---------- Post added 1 May 2013 at 13:42 ----------

    Als ze zegt dat ze het toch niet is, moet dat wel kunnen hé :dunno: :D

    Ja precies, posten die shizzle
     
    gister goed feestje in etten leur gehad :D

    afgesloten met party raiser, hello verzuurde kuiten
     
    Dokter zegt dat ik over ongeveer 2 weken weer kan sporten en het herstel spoedig gaat.
    Tijd ga snel!
     
    Dokter zegt dat ik over ongeveer 2 weken weer kan sporten en het herstel spoedig gaat.
    Tijd ga snel!

    Supplementeer glucosamine, gaat nog sneller
     
    Ik liep op straat en zag drie eenden lopen, twee mannetjes en een vrouwtje. Het vrouwtje besloot de straat over te steken, gevolgd door een mannetje. Beide haalden ongedeerd de overkant. Mannetje twee besloot ook z'n stoute schoenen aan te trekken en over te steken. Een auto met daarin een stoffelijk overschot(bejaarde) kwam met hoge snelheid aanrijden, maar als een baas begon mannetje twee het asfalt te betreden. De bejaarde zag het natuurlijk te laat, meneer eend trok een sprintje, ontweek de auto, draaide zich om en ging als een bezetene te keer tegen de automobiliste.

    Ze mag blij zijn dat ze veilig in d'r auto zat, dat beest zat te kwaken van woede en ik lachte in mijn vuistje.
     
    Benen lekker stijf van gisteren, feelsgood.
     
    Choco pindarotsen op. Mijn dag kan niet meer stuk :)
     
    Back
    Naar boven