XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

don't know zit geen logica in als je goed nadenkt.

don't know zit geen logica in als je goed nadenkt.

Heel het kracht trainen draait toch om het behalen van doelen die voor iedereen anders zijn

---------- Post toegevoegd 4 May 2013 om 00:01 ----------

En dat doel gaat niet dieper dan 50hh?:o

Je moet mentaal wel sterk zijn om een (zware?) 50 repper te doen. Misschien kan hij dat nu op zijn lijstje afvinken.
Zou het zelf niet zomaar doen maar ken meerdere mensen die er voldoening uithalen.

Ot: lekker aan het bouwen op de deadlift

heeft helemaal niks meer met kracht te maken hoor maar met uithoudingsvermogen en dan kun je beter op een loopband gaan joggen dan 50 reps doen.

Heel het kracht trainen draait toch om het behalen van doelen die voor iedereen anders zijn

---------- Post toegevoegd 4 May 2013 om 00:01 ----------

Je moet mentaal wel sterk zijn om een (zware?) 50 repper te doen. Misschien kan hij dat nu op zijn lijstje afvinken.
Zou het zelf niet zomaar doen maar ken meerdere mensen die er voldoening uithalen.

Ot: lekker aan het bouwen op de deadlift
Hahahahahaha ja dat wel ja, zegt ook wel iets als iemand dat mentaal kan volhouden. Maar toch, ik dacht gewoon dat er verder nog een achterliggende gedachte achter zat (vallen best wat discutabele redenen te verzinnen), dus vandaar.

Hoe dan ook, ik doe het hem niet na

2 kleine PR's maken mn dag toch redelijk goed :)

Mijn Barbell Curl PR :D

Over een paar uurtjes begint de poolparty hier in de achtertuin, watertemperatuur van 30 graden, bbq erbij, mooie dames aanwezig, drank, drugs....:rocknana:

Maar zo eerst nog even lekker naar de gym :)

Zonnetje schijnt al volop.. zo even anderhalf uur werken.. boodschapje doen.. en dan op verjaardag..

Zonnige zaterdag allemaal!

Terug
Naar boven