Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    76

Users who are viewing this thread

tunux

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
6 mrt 2007
Lengte
1m85
:roflol: Ik snap dat soort lui ook niet. Als je zo'n concept toepast weet je toch dat er ook andere mensen komen dan huisvrouwen die hun eerste bord niet leegeten? Zo kansloos dat...
Tja... boeit mij verder ook niet haha ik eet wel rustig door hoor.

Notorious W1

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
11 mrt 2008
Lengte
1m50
Massa
159kg
Vetpercentage
3%
Ik versla iedereen in een eating contest. Als iets heel lekker is dan kan ik blijven eten, maar echt niet normaal.
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Mitraillette.JPG

zo eet ik er makkelijk 2 op, en als ik echt honger heb lukt een derde ook wel. Natuurlijk tracht ik dit maar 1 keer per maand te doen, anders zou dit niet meer mooi zijn.

OT:
gisteren hard schouders en borst getraind, en daarna een aantal oefeningen die me moeten helpen bij het sprinten (hamstrings, lunges en andere explosieve oefeningen), en de knie en de pijn waarvoor ik in behandeling ben, blijft minderen!

****, die dingen zien er lekker uit! :eek:
instant honger

Kevinson

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
6 jun 2011
Lengte
1m78
Massa
85kg
Vetpercentage
12%
Ik versla iedereen in een eating contest. Als iets heel lekker is dan kan ik blijven eten, maar echt niet normaal.

zo eet ik er makkelijk 2 op, en als ik echt honger heb lukt een derde ook wel. Natuurlijk tracht ik dit maar 1 keer per maand te doen, anders zou dit niet meer mooi zijn.

OT:
gisteren hard schouders en borst getraind, en daarna een aantal oefeningen die me moeten helpen bij het sprinten (hamstrings, lunges en andere explosieve oefeningen), en de knie en de pijn waarvoor ik in behandeling ben, blijft minderen!

Ik had pas 2 kapsalon en 2 grote broodjes donor op. :o

Weightboy

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
20 mrt 2013

OT:

Wat is die saus?

Zou die dingen ook wel eens naar binnen willen duwen

mesoectosaurus

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
22 okt 2012
Lengte
1m80
Massa
82kg

OT:

Wasda dan ?

De onderste ziet er über lekker uit ! De bovenste wat minder, saus lijkt op de ingewanden van die egel die het lef had de buitenzijde van de banden van mijn brute Volvo te bevuilen.

Lijkt me erg lekker, Belgisch mogelijk ?

swagger

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
18 mrt 2011
Ik zei vandaag via skype tegen een meisje uit mijn buurt van ik ben op jou. Ze zei hihi ik voel me gevleit. Ik zei toen zullen we een x samen koffie drinken? Ze zei misschien. Dus ik heb misschien een date.

Ik ben verliefd denk ik

• Like
Waarderingen: mat

joostd

Huge Freak
Lid geworden
26 apr 2012
Lengte
1m84
Massa
72kg
Vetpercentage
11%
Ik zei vandaag via skype tegen een meisje uit mijn buurt van ik ben op jou. Ze zei hihi ik voel me gevleit. Ik zei toen zullen we een x samen koffie drinken? Ze zei misschien. Dus ik heb misschien een date.

Ik ben verliefd denk ik

homophobicseal.jpeg

MissNuke

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
11 nov 2012
Lengte
1m70
Massa
70kg
Vetpercentage
23%

Ik ben verliefd denk ik

Dacht dat wij gingen knuffelen :(

mesoectosaurus

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
22 okt 2012
Lengte
1m80
Massa
82kg

SkyBlazer

Colossal Veteran
+10 jaar member
Lid geworden
31 mei 2011
Lengte
1m88
Massa
98kg
Vetpercentage
14%
Eerst Swagger en Nuke, en nu begin jij ook weer met iemand anders :eek:

Ik ben hier zoooooo klaar mee nu!

We kunnen wel wat kansberekening doen en voorspelen hoe groot de kans is dat de volgende dbb attentionwhore je ook gaat verlaten?

Galen

Peter Bond
Super Mod
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
8 okt 2010
Lengte
1m95
Massa
102kg
Vetpercentage