joostd
Huge Freak
- Waardering
- 1.627
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 11%
cdtje is zooooo 2010
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In het gronings is het. Nou het ik al mien veuroetgang veurloorn.
Hmm ja..
bij jou gaan de dagen wel langzaam als ik naar je cleaning challenge signature kijk...

Maak je het zelf? Of bestaat dat ook gewoon voorverpakt?
Altijd als ik van die flessen bekijk staat er Kh 175 per 100ml... (waarvan suikers 80%)![]()
Altijd als ik van die flessen bekijk staat er Kh 175 per 100ml... (waarvan suikers 80%)![]()
met chilisaus is dat idd wel. sambal kan geen kwaad lijkt mij... daar doe je ook een maand mee, met 100 ml

Alsof die paar gram suiker überhaupt enig effect gaat hebben wanneer je het over je eten gooit. T is echt niet zo dat je maag denkt: suiker! Snel doorsturen naar de darmen

Ja gewoon voorverpakt. Groter en hoger flesje dan die bekende Amerikaanse (tabasco?). Etiket wel eens gelezen inderdaad kwam er toen achter dat het 90% azijn was.. proef je ook wel een beetje maar gewoon goed pittig. Blijft ook weinig ruimte over dan om er suiker in te proppen.
Hhhnngg zo voor het eerst trainen deze week, benen rug en armen. Geef borst en schouders rust ivm schouderblessure