Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

eieren met hot sauce :meal:
geen zout meer nodig

Maak je het zelf? Of bestaat dat ook gewoon voorverpakt? :o
Altijd als ik van die flessen bekijk staat er Kh 175 per 100ml... (waarvan suikers 80%) :roflol:

Altijd als ik van die flessen bekijk staat er Kh 175 per 100ml... (waarvan suikers 80%) :roflol:

met chilisaus is dat idd wel. sambal kan geen kwaad lijkt mij... daar doe je ook een maand mee, met 100 ml

Alsof die paar gram suiker überhaupt enig effect gaat hebben wanneer je het over je eten gooit. T is echt niet zo dat je maag denkt: suiker! Snel doorsturen naar de darmen

Ja gewoon voorverpakt. Groter en hoger flesje dan die bekende Amerikaanse (tabasco?). Etiket wel eens gelezen inderdaad kwam er toen achter dat het 90% azijn was.. proef je ook wel een beetje maar gewoon goed pittig. Blijft ook weinig ruimte over dan om er suiker in te proppen.

met chilisaus is dat idd wel. sambal kan geen kwaad lijkt mij... daar doe je ook een maand mee, met 100 ml

Ja zie je, ben ik in de war :o

Alsof die paar gram suiker überhaupt enig effect gaat hebben wanneer je het over je eten gooit. T is echt niet zo dat je maag denkt: suiker! Snel doorsturen naar de darmen

Zucht :rolleyes:
Ik ben extreem gevoelig voor suiker. Geen idee waarom, het is geen exacte wetenschap zoals velen hier doen geloven kcal in vs out etc. Eet ik teveel suiker wordt ik vetter, simple as that. Vervang ik mijn suikers door vetten met dezelfde aantal kcal dan verband ik vet.

---------- Post toegevoegd 16 May 2013 om 15:50 ----------

Ja gewoon voorverpakt. Groter en hoger flesje dan die bekende Amerikaanse (tabasco?). Etiket wel eens gelezen inderdaad kwam er toen achter dat het 90% azijn was.. proef je ook wel een beetje maar gewoon goed pittig. Blijft ook weinig ruimte over dan om er suiker in te proppen.

Okay thanks, zal er eens naar kijken!

Hhhnngg zo voor het eerst trainen deze week, benen rug en armen. Geef borst en schouders rust ivm schouderblessure

Terug
Naar boven