XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (24 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Jill zat net aan mijn billen te krabben, net op het moment dat ik er jeuk had. :roflol:
     
    Weer is een computer verkocht, kan ik weer onnodig geld aan supps uitgeven.......
     
    Jeau — 16:41
    Als jij een kraakpand was, zou ik je helemaal uitwonen
    Choco Lover — 16:42
    en als ik je nog een spuitje danabol mocht geven had ik er heroine in gedaan.
    Choco Lover — 16:43
    kk stumper
    Jeau — 16:44
    het is dianabol
    Jeau — 16:44
    wijsneus

    1344276495363.jpg
     
    Ja werkt echt goed hoor, sinds ik dat neem is mijn pik 3 cm gegroeid en knalt die mijn broek zowat uit

    En die van xxl is nep

    Groetjes Jesse


    Horny Goat Weed werkt srs goed.
    Vraag me alleen af hoe de europese versie is omdat er geen yohimbine in mag
     
    Jeau — 16:41
    Als jij een kraakpand was, zou ik je helemaal uitwonen
    Choco Lover — 16:42
    en als ik je nog een spuitje danabol mocht geven had ik er heroine in gedaan.
    Choco Lover — 16:43
    kk stumper
    Jeau — 16:44
    het is dianabol
    Jeau — 16:44
    wijsneus

    1344276495363.jpg

    als jij uitwonend was, zat je in een kraakpand.
     
    Een vrouw die minimaal 30min in de bus moet en waterijsjes meeneemt. Word rennen naar de diepvries hahaha
     
    Een vrouw die minimaal 30min in de bus moet en waterijsjes meeneemt. Word rennen naar de diepvries hahaha

    Ik heb ook nog zulke ijsjes in me diepvries. Vet verrot is dat, als ze weer bevriezen zit het stokje er altijd helemaal in :(
     
    Jeau — 16:41
    Als jij een kraakpand was, zou ik je helemaal uitwonen
    Choco Lover — 16:42
    en als ik je nog een spuitje danabol mocht geven had ik er heroine in gedaan.
    Choco Lover — 16:43
    kk stumper
    Jeau — 16:44
    het is dianabol
    Jeau — 16:44
    wijsneus

    Serieus, ik lig nog steeds dubbel van die zin. Ik ga het ook maar eens gebruiken.
     
    Eindelijk een high carb refeed. Het is bizar hoeveel invloed carbs kunnen hebben op je stemming. Feel good, straks borst/rug trainen!
     
    Jeau — 16:41
    Als jij een kraakpand was, zou ik je helemaal uitwonen
    Choco Lover — 16:42
    en als ik je nog een spuitje danabol mocht geven had ik er heroine in gedaan.
    Choco Lover — 16:43
    kk stumper
    Jeau — 16:44
    het is dianabol
    Jeau — 16:44
    wijsneus

    1344276495363.jpg
    :roflol:

    En dianabol injecteer je niet whaha
     
    gewoon een ****ing lekkere rugtraining neergezet

    extreem gunstige werkdagen opgekregen, dagje 150% en een dagje 200% opstrijken, komt neer op een goeie 250eu in 15 uur yeaaabooi
     
    vanavond eindelijk weer trainen, heb gisteren met een vriend getraind die hiervoor kettlebel deed dus ben ik niet aan zelf trainen toegekomen omdsat ik zoveel moest uitleggen en voordoen :p gelukkig wel een maat erbij die serieus gaat trainen
     
    Back
    Naar boven