Sjors26
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.307
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 67kg
Est ce que tu es fou?
De eend is niet gemaakt van sinaasappels, maar met de sinaasappels.
Het gerecht heet Canard a l'orange.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weet ik, maar we wonen niet in frankrijk dus dan mag je het gewoon in het nederlands zeggen hoorEst ce que tu es fou?
De eend is niet gemaakt van sinaasappels, maar met de sinaasappels.
Het gerecht heet Canard a l'orange.
Wat was er mis mee?En ray en arnoldski **** jullie en jullie karmaberichten kinderachtige klootzakken!
eenden zijn leuk om naar te kijken, maar zijn, net als lammetjes, heerlijk om op te eten 

Weet ik, maar we wonen niet in frankrijk dus dan mag je het gewoon in het nederlands zeggen hoor
Wat was er mis mee?eenden zijn leuk om naar te kijken, maar zijn, net als lammetjes, heerlijk om op te eten
![]()
Ik bedoel brood wat over de datum is, vaak met wat schimmel erop.
Ow jij bent er zo een

Ik bedoel brood wat over de datum is, vaak met wat schimmel erop.
Dat mag jij niet ...Weet ik, maar we wonen niet in frankrijk dus dan mag je het gewoon in het nederlands zeggen hoor

Bro, ik werk bij een slager

Bro, ik werk bij een slager
Zelf zou ik het wel niet slachten
Dat ze die broertjes waarschijnlijk gevonden hebben.
In t water gedumpte lichamen komen na ongeveer 2 weken weer boven drijven, t waren 2 lichamen en t was vlak bij de plek waar die pa een einde aan zijn leven maakte.
Blijft triest maar goed.
jawel.. want ik vind eendjes voeren ook nog steeds leuk.

Ervaring mee?Dat ze die broertjes waarschijnlijk gevonden hebben.
In t water gedumpte lichamen komen na ongeveer 2 weken weer boven drijven, t waren 2 lichamen en t was vlak bij de plek waar die pa een einde aan zijn leven maakte.
Blijft triest maar goed.
Niets?Wat slacht jij allemaal dan?
---------- Post toegevoegd 19 May 2013 om 18:31 ----------
Hou je bek is debiel het gaat hier over eenden.
Dat ze die broertjes waarschijnlijk gevonden hebben.
Blijft triest maar goed.

Gevonden door eendjes hoorde ik.Dat ze die broertjes waarschijnlijk gevonden hebben.
Blijft triest maar goed.
Oh lawd, too soon swagger, too soon