MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    76

Users who are viewing this thread

TheUnknownKnown

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
1 mrt 2009
PR op MP 1×55 kg exclusief stang + geen irritante pomp in schouders vandaag kon gewoon door cnalleh.

TheRay

Massive Warrior
Elite Member
Lid geworden
9 sep 2011
Winkelen vandaag wat vissen (van de lelijke) halen quad spullen lipo etc , veel te doen la la.........

DJR89

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
30 aug 2008
Lengte
1m87
Massa
80kg
Zo, weer ff boodschappen gedaan. Sprintje naar de zuivelafdeling, ALLE cottage cheese meenemen. Sprintje naar de vis en vlees afdeling, alle blikken tonijn meenemen. Lekker asociaal, but i don't give a ****, heb m'n eiwitten nodig :)

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84
Zo, weer ff boodschappen gedaan. Sprintje naar de zuivelafdeling, ALLE cottage cheese meenemen. Sprintje naar de vis en vlees afdeling, alle blikken tonijn meenemen. Lekker asociaal, but i don't give a ****, heb m'n eiwitten nodig :)

Herkenbaar :roflol:

Valandinz

Ripped Bodybuilder
Elite Member
Relnicht
IG Beheerder
Lid geworden
4 feb 2012
Lengte
1m84
Een maand niet kunnen sporten door ribben, 6 kilo lichter.
Geen krachtverlies :banana:

swagger

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
18 mrt 2011
dat ik heb ontdekt dat ik gewoon kan internetten met mn ps3 ,ik typ dit via mn ps3. gaaf hey

mesoectosaurus

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
22 okt 2012
Lengte
1m80
Massa
82kg
Kampwijf wat me op mijn borst sloeg en zei: "stukken beter dan maanden terug manneke"

Uiteraard direct haar gouden tandjes er uit geslagen, sinds emancipatie mag dat. Maar thuisgekomen begreep ik het compliment.

• Like
Waarderingen: mat

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84
Kampwijf wat me op mijn borst sloeg en zei: "stukken beter dan maanden terug manneke"

Uiteraard direct haar gouden tandjes er uit geslagen, sinds emancipatie mag dat. Maar thuisgekomen begreep ik het compliment.

Lief dagboekje,

Nadat mijn ma mij een complimentje gaf over mijn pecs vertelde ik op DBB dat een kaper het deed en ik haar tanden er uit ramde.

Liefs, meso

mesoectosaurus

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
22 okt 2012
Lengte
1m80
Massa
82kg
Lief dagboekje,

Nadat mijn ma mij een complimentje gaf over mijn pecs vertelde ik op DBB dat een kaper het deed en ik haar tanden er uit ramde.

Liefs, meso

Mijn moeder is i.i.g. niet mijn broer.

was een bisj in de supermarkEEEEEEt btw die ik ken als oude klant uit tijden dat mijn ouders een kroeg hadden.................akelig en naar skeletje

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84
Mijn moeder is i.i.g. niet mijn broer.

was een bisj in de supermarkEEEEEEt btw die ik ken als oude klant uit tijden dat mijn ouders een kroeg hadden.................akelig en naar skeletje

Irl kreeg ze stompen dus?

Naar boven