- Waardering
- 5.950
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lolfilmpje van t**ten van meisje op msn hihi niet door zeggen hihi wat zijn we toch een stel hitsige pubers.
filmpje van t**ten van meisje op msn hihi niet door zeggen hihi wat zijn we toch een stel hitsige pubers.
, ik wil meer zien.ik ook dus kersenpit laat die h**r maar eens zien wie de baas is

pics or gtfoIk was vandaag weer eens bij mijn ouders, en liep de kamer van mijn broertje in (die is groot fan van jersey shore) en liet mijn abs zien en riep: the situation is in tha house.
Als reactie zei die dat mijn abs echt killing zijn nu ik flink in de cut zit
Pics zoals beloofd op 95 kg op 8 %
Waarom ga je dan met dit gewich cutten naar de 6% ?Pics zoals beloofd op 95 kg op 8 %
Ben potverdomme geen sniperx die konstant foto's postte
Pics zoals beloofd op 95 kg op 8 %
Ben potverdomme geen sniperx die konstant foto's postte
.
Waarom ga je dan met dit gewich cutten naar de 6% ?
Omdat ik nu flink wil cutten, dan door naar de 95 kg met een clean bulk terug hopen dat ik dan nog rond de 8% zit en dan komen de foto'sDuurt nog een jaar dus.
Maar volgens mij heb ik nog geneen pic van jou gezien
---------- Toegevoegd om 17:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:36 ----------
Beetje raar idd.

Heb geld me chick is niet meer ongesteld, mag nu eindelijk zonder condoom betreden, ik ga naar de kroeg.
En heb een cadeau gekocht dus dat word sowieso goede coïtusssssss

Omdat ik nu flink wil cutten, dan door naar de 95 kg met een clean bulk terug hopen dat ik dan nog rond de 8% zit en dan komen de foto's
Ik heb hier nog nooit pics geplaatst idd, heb ook alleen maar startpics en straks als ik mijn doel behaald heb ga ik een prof shoot laten doen. Dus nog ff doorwerken![]()