XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • nigger hoe ging je wiskunde

    Vrij bagger om eerlijk te zijn. Had tijd tekort, maar heb er volgensmij wel een voldoende uitgesleept. Bij jou?
     
    Vrij bagger om eerlijk te zijn. Had tijd tekort, maar heb er volgensmij wel een voldoende uitgesleept. Bij jou?

    heb nagekeken en kwam rond de 50 punten uit, was idd vrij lang. en mijn rekenmachine flipte hem bij die intersect tussen die lineare en logaritmische functie
     
    heb nagekeken en kwam rond de 50 punten uit, was idd vrij lang. en mijn rekenmachine flipte hem bij die intersect tussen die lineare en logaritmische functie

    Ja ik had ook ongeveer zoveel punten, weet het niet zeker ivm jezelf te goed beoordelen etc.
    Waren echt een aantal opgaven waar ik niet uit kwam, vooral die logaritmische formules aan elkaar gelijk stellen. Ik snap nog steeds niet hoe ze van 20 naar log(2) kwamen
     
    Als het goed is krijg ik eindelijk me latpulley binnen,
    k*t Duits........:o

    sss.jpg
     

    Misste jullie ook!

    Welkom terug Marcel3000.

    Ty Trench :D

    tumblr_me07l8XBOJ1r0zo0do1_250.gif



    En nu flink zijn!
    Missnuke is trouwens verdwenen :dunno:



    Vreemd he... Marcel banned en 2 dagen later verdwijnt Missnuke...

    Wie legt de link?

    Link?

    http://forum.dutchbodybuilding.com/...rpest-topic-264761/index2283.html#post7731927

    :dunno:

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]





    :trollface:

    Lawl

    '' heb weekban maar kom niet meer terug''




    '' da geloof ik niet ''


    told you so

    You told me so...:o

    Marcel is back


    Oh happy day!!!!


    1luv brah :heart:

    Beterrrr:D Waarom was je gebanned? Ff wat gemist, had mezelf ff verbannen voor een weekje:p

    Blijkbaar kwam ik wat overspannen over vandaar dat ik in belang van mijn geestelijk welzijn (alsof er nog wat te redden valt:rolleyes: ) een week tot rust mocht komen.

    Hoe kan je jezelf verbannen?:scratch:
     
    Ik zag net toen ik de hond aan het uitlaten was iemand van de fiets vallen op straat recht met zijn gezicht tegen een prullenbak. Daar heb ik even smakelijk om kunnen lachen.
     
    Back
    Naar boven