- Waardering
- 2.744
LOl dat is waar , nou veel liefde toegewenst !Dat MissNuke en ik nu zo close zijn heeft de buiten wereld niet zoveel mee te maken, Ray. Maar je weet het nu toch.![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
LOl dat is waar , nou veel liefde toegewenst !Dat MissNuke en ik nu zo close zijn heeft de buiten wereld niet zoveel mee te maken, Ray. Maar je weet het nu toch.![]()
Bedankjewel.

WatK lig krom hier;p me vriendin roept der moeder naar boven.
Komt moeder binnen gaat ze naast een vies handdoekje liggen en 2 tubes glijmiddel![]()

Eerst volgende keer als je vriendin even weg is gaat haar moeder een move maken.Ja we hadden coïtus gehad en zijn film gaan kijken dus men vriendin had er niet meer aan gedacht;p
K lig krom hier;p me vriendin roept der moeder naar boven.
Komt moeder binnen gaat ze naast een vies handdoekje liggen en 2 tubes glijmiddel![]()

elke post is srs over je chick en coïtus die ik lees![]()

haha eerder ook wel over trainen maar dan reageert niemand dus ben ik mee gestoptelke post is srs over je chick en coïtus die ik lees![]()

hahahahahahaha eerder ook wel over trainen maar dan reageert niemand dus ben ik mee gestopt![]()

MissNuke is een vriendin van mij, dat je het even weet. Niet zomaar een vriendin, maar een van mijn beste vriendinnen.![]()
Ooooo die Nukie toch, ze is wel lekker koest ineens merk ik. Vast genoeg lieverds hier die er per pm in leven houden
![]()

haha eerder ook wel over trainen maar dan reageert niemand dus ben ik mee gestopt![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Illuminati...
Lol me too, gelijk maar gestopt met trainen ook.