AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (39 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Niet in het model wat ik heb (B5) dat loopt van 1.6 benzine tot 2.5tdi.
    In de nieuwe A4 volgens mij ook (nog) niet?

    Oja 1.9 was t zie ik net :p

    Zit zelf te kijken naar een bmw e30 mtech als hobby autootje.. Komt soms ook wel een leuke echte m3 voorbij, jeuken de handjes wel maar prijs is met gemak hoger dan mijn 2008 A4 :roflol:
     
    Oja 1.9 was t zie ik net :p

    Zit zelf te kijken naar een bmw e30 mtech als hobby autootje.. Komt soms ook wel een leuke echte m3 voorbij, jeuken de handjes wel maar prijs is met gemak hoger dan mijn 2008 A4 :roflol:

    M3 niet aan beginnen man, tenzij je bereid bent te investeren want je loopt je leeg op zo'n ouwe bak.Turbo's, vanos, bak, cardan etc. alles gaat kapot.
     
    8131152d_4.gif
     
    koffers gepakt. Morgen laatste spullen kopen en dan hopelijk nog wat tijd om even trainen.
    Daarna.. vakantie! :)
     
    Mensen waar kun je goed stappen in Gelderland op zondag avond/nacht?
     
    M3 niet aan beginnen man, tenzij je bereid bent te investeren want je loopt je leeg op zo'n ouwe bak.Turbo's, vanos, bak, cardan etc. alles gaat kapot.
    Heb je daar ergens een bron van? Lijkt me sterk man bij een premium merk
     
    M3 niet aan beginnen man, tenzij je bereid bent te investeren want je loopt je leeg op zo'n ouwe bak.Turbo's, vanos, bak, cardan etc. alles gaat kapot.

    M3 e30 is geen turbo :p

    En best wel goede kwaliteit nog..

    Ook meer als hobby auto alleen is 20-25 duizend beetje gortig voor hobby bakkie.
     
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    :)
     
    Weet iemand een goede site waar ik veel over trainingsmethodes / cleanbulken / versch. oefeningen kan lezen?
     
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    zie advertentie links onderin xD
     
    Back
    Naar boven