AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Aah dus je komt weer in de toyota aanzetten :(

fee304eb2cd31d39_meme6-crying.jpg

Zwolle ga ik sowieso niet heen met de Audi. Als ik mijn ex tegen kom heb ik liever een deuk in de Toyota :trollface:

Dat ik nu weer ff internet heb :o
GVD als ik vanavond maar gewoon kan browsen...........

Zwolle ga ik sowieso niet heen met de Audi. Als ik mijn ex tegen kom heb ik liever een deuk in de Toyota :trollface:

Kijk daar maak je dus een denkfout, bmw is zo awesome dat je geen deuk krijgt als je dat dikke zeug aanrijdt. Daarentegen is die toyota gelijk total loss

---------- Post added 2 June 2013 at 18:12 ----------

Dat ik nu weer ff internet heb :o
GVD als ik vanavond maar gewoon kan browsen...........

Hoe gaat Folding nu dan? :(

Lol, ik doe daar niet aan mee man, je moest eens weten hoe vaak ik met die ouwe sloop S4 uitgedaagd wordt door van die fastand furious hondaatjes, gti'tjes enz. :roflol:
Laatst ook weer zo'n droeft**ter naast me met een smartje roadster, heb me 1 keer laten verleiden en 'm zonder problemen bij het stoplicht laten staan.
z'n motor sloeg namelijk af, true story :roflol:

Lol, ik doe daar niet aan mee man, je moest eens weten hoe vaak ik met die ouwe sloop S4 uitgedaagd wordt door van die fastand furious hondaatjes, gti'tjes enz. :roflol:
Laatst ook weer zo'n droeft**ter naast me met een smartje roadster, heb me 1 keer laten verleiden en 'm zonder problemen bij het stoplicht laten staan.
:roflol:

---------- Post added 2 June 2013 at 19:04 ----------

Dat doe ik niet meer, maar volgens mij weet (wist) jij dat (al) ?!
ben er ook niet onderste boven van..........:(

hmm nee wist ik niet. of.... was je het niet oneens met iets van Folding?

Wat ga je nu doen met al je pc's en rekenkracht? Bitcoins genereren?

Pa van een vriend heeft 2.0 tdi achterop hun rs6 gezet nadat hij het constant door verkeers politie volgen en sjonnies die wilde racen zat was. Trokken paar maanden geleden keer vol weg bij stoplicht werden we aangehouden omdat ze wilde weten of er geen andere motor in die auto gezet was want diesel kon nooit zo snel zijn.

Uiteindelijk na half uur mochten we verder rijden omdat ze niet snapte dat Quattro GmbH een synoniem is voor Audi :o

---------- Post toegevoegd 2 June 2013 om 19:08 ----------

Kijk daar maak je dus een denkfout, bmw is zo awesome dat je geen deuk krijgt als je dat dikke zeug aanrijdt. Daarentegen is die toyota gelijk total loss

---------- Post added 2 June 2013 at 18:12 ----------

Hoe gaat Folding nu dan? :(

T is een Audi, die grille is niet zo sterk

hmm nee wist ik niet. of.... was je het niet oneens met iets van Folding?

Wat ga je nu doen met al je pc's en rekenkracht? Bitcoins genereren?
O sorry dacht dat je het al wist , nee ik heb onenigheid met de forum leiding (figures LOL) ,
van het Team waar ik voor Folden ben nu ook gebanned van die site...

ik heb 1 computer verkocht en 2x GTX680 verkocht de rest staat nog gewoon stof te vangen,
hoop GPU's heb ik nog :o

Nog duidelijker.......
http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/spade-vi-rip-22-01-2012-a-297403/index40.html#post7685394

Laatst bewerkt:

Pa van een vriend heeft 2.0 tdi achterop hun rs6 gezet nadat hij het constant door verkeers politie volgen en sjonnies die wilde racen zat was. Trokken paar maanden geleden keer vol weg bij stoplicht werden we aangehouden omdat ze wilde weten of er geen andere motor in die auto gezet was want diesel kon nooit zo snel zijn.

Uiteindelijk na half uur mochten we verder rijden omdat ze niet snapte dat Quattro GmbH een synoniem is voor Audi :o

Me gusta, mijne is alleen te herkennen aan de remmen en (nog) de skirts, van buiten dan.
Ga er denk ik maar 1.2 opplakken ofzo :roflol:

bodybuilding in het oude egypte

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

O sorry dacht dat je het al wist , nee ik heb onenigheid met de forum leiding (figures LOL) ,
van het Team waar ik voor Folden ben nu ook gebanned van die site...

ik heb 1 computer verkocht en 2x GTX680 verkocht de rest staat nog gewoon stof te vangen,
hoop GPU's heb ik nog :o

Nog duidelijker.......
http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/spade-vi-rip-22-01-2012-a-297403/index40.html#post7685394

Mooi, weet ik waar ik terecht kan als er iets aan mijn pc vervangen moet worden.. :D

in de spiegel kijken en zien dat het werk waarvoor ik elke dag in de gym zit toch wel loont

Terug
Naar boven