Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zwolle ga ik sowieso niet heen met de Audi. Als ik mijn ex tegen kom heb ik liever een deuk in de Toyota![]()
Dat ik nu weer ff internet heb
GVD als ik vanavond maar gewoon kan browsen...........

Lol, ik doe daar niet aan mee man, je moest eens weten hoe vaak ik met die ouwe sloop S4 uitgedaagd wordt door van die fastand furious hondaatjes, gti'tjes enz.
Laatst ook weer zo'n droeft**ter naast me met een smartje roadster, heb me 1 keer laten verleiden en 'm zonder problemen bij het stoplicht laten staan.
z'n motor sloeg namelijk af, true story

Dat doe ik niet meer, maar volgens mij weet (wist) jij dat (al) ?!

Lol, ik doe daar niet aan mee man, je moest eens weten hoe vaak ik met die ouwe sloop S4 uitgedaagd wordt door van die fastand furious hondaatjes, gti'tjes enz.
Laatst ook weer zo'n droeft**ter naast me met een smartje roadster, heb me 1 keer laten verleiden en 'm zonder problemen bij het stoplicht laten staan.

Dat doe ik niet meer, maar volgens mij weet (wist) jij dat (al) ?!
ben er ook niet onderste boven van..........![]()

Kijk daar maak je dus een denkfout, bmw is zo awesome dat je geen deuk krijgt als je dat dikke zeug aanrijdt. Daarentegen is die toyota gelijk total loss
---------- Post added 2 June 2013 at 18:12 ----------
Hoe gaat Folding nu dan?![]()
O sorry dacht dat je het al wist , nee ik heb onenigheid met de forum leiding (figures LOL) ,
hmm nee wist ik niet. of.... was je het niet oneens met iets van Folding?
Wat ga je nu doen met al je pc's en rekenkracht? Bitcoins genereren?

Pa van een vriend heeft 2.0 tdi achterop hun rs6 gezet nadat hij het constant door verkeers politie volgen en sjonnies die wilde racen zat was. Trokken paar maanden geleden keer vol weg bij stoplicht werden we aangehouden omdat ze wilde weten of er geen andere motor in die auto gezet was want diesel kon nooit zo snel zijn.
Uiteindelijk na half uur mochten we verder rijden omdat ze niet snapte dat Quattro GmbH een synoniem is voor Audi![]()

Me gusta, mijne is alleen te herkennen aan de remmen en (nog) de skirts, van buiten dan.
Ga er denk ik maar 1.2 opplakken ofzo![]()

O sorry dacht dat je het al wist , nee ik heb onenigheid met de forum leiding (figures LOL) ,
van het Team waar ik voor Folden ben nu ook gebanned van die site...
ik heb 1 computer verkocht en 2x GTX680 verkocht de rest staat nog gewoon stof te vangen,
hoop GPU's heb ik nog
Nog duidelijker.......
http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/spade-vi-rip-22-01-2012-a-297403/index40.html#post7685394

BB in het moderne Egyptebodybuilding in het oude egypte
[Link niet meer beschikbaar]

BB in het moderne Egypte
[Afbeelding niet meer beschikbaar]