AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (30 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Hmm, loopt die site een maand achter trouwens? "next pay out may 13th"
 
Vraag me nog steeds af of legit is, zouden anders wel met dbb topic kunnen maken en op elkaar link klikken. infinite money

[Link niet meer beschikbaar]

faker dan de tieten van pamela anderson:roflol:
 
Directeur zit vast op zijn vakantiebestemming :roflol:

Nog een paar dagen extra lang leve de lol @ work :D
 
Antwoord gehad van Solcon, woensdag een sollicitatiegesprek!
 
Net een particuliere klant geholpen met ze computer. die arme man was verlamd aan de linkerhelft vanwege een herseninfarct. voelt goed om zo iemand te kunnen helpen :)
 
ICT beheer bij een ISP, wat moet ik daarbij voorstellen? interne systeembeheer?
 
Verkeerd verwoord, mijn opeliding is ICT-Beheer maar deze stage ga ik aan de slag (indien ik aangenomen word) als servicedesk medewerker / advanced servicedesk medewerker.

Taak zal dus zijn om vragen van klanten te beantwoorden en te helpen met technische problemen. En indien ik als advanced medewerker aangenomen word de partners van Solcon en de servicedesk te ondersteunen.

Ben express voor wat anders gegaan omdat ik al enige jaren aan stages ervaring heb als systeem/werkplek beheerder.
Lijkt me echt een heel leuk bedrijf, druk en waar ik veel kan leren. Ligging is ook ideaal, kwartiertje van m'n huis vandaan en zoals ik al zei de sportschool staat er direct naast waardoor ik zou uit stage kan gaan sporten.

Maar even goed voorbereiden op het gesprek en als een GetXXL daar aankomen.
 
Verkeerd verwoord, mijn opeliding is ICT-Beheer maar deze stage ga ik aan de slag (indien ik aangenomen word) als servicedesk medewerker / advanced servicedesk medewerker.

Taak zal dus zijn om vragen van klanten te beantwoorden en te helpen met technische problemen. En indien ik als advanced medewerker aangenomen word de partners van Solcon en de servicedesk te ondersteunen.

Ben express voor wat anders gegaan omdat ik al enige jaren aan stages ervaring heb als systeem/werkplek beheerder.
Lijkt me echt een heel leuk bedrijf, druk en waar ik veel kan leren. Ligging is ook ideaal, kwartiertje van m'n huis vandaan en zoals ik al zei de sportschool staat er direct naast waardoor ik zou uit stage kan gaan sporten.

Maar even goed voorbereiden op het gesprek en als een GetXXL daar aankomen.

Servicedesk altijd -10000 bro
 
Mwah, ik heb meer dan genoeg ervaring in mondelinge communicatie met gebruikers en klanten, lijkt me een goed plan om nu mijn telefonische vaardigheid te verbeteren aangezien dat ook wel een belangrijke competentie is.
Vooral bij een ISP, als je de verhalen van gebruikers hoort hoe erg het is, en hoe ze tegen die medewerkers tekeergaan lijkt het me toch wel een uitdaging om geirriteerde gebruikers kalm te houden en goed uitleg te geven.
 
Back
Naar boven