- Lid geworden
- 4 feb 2013
- Berichten
- 4.543
- Waardering
- 833
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
Mwah, ik heb meer dan genoeg ervaring in mondelinge communicatie met gebruikers en klanten, lijkt me een goed plan om nu mijn telefonische vaardigheid te verbeteren aangezien dat ook wel een belangrijke competentie is.
Vooral bij een ISP, als je de verhalen van gebruikers hoort hoe erg het is, en hoe ze tegen die medewerkers tekeergaan lijkt het me toch wel een uitdaging om geirriteerde gebruikers kalm te houden en goed uitleg te geven.
Gaat je ****ing hard vervelen, is allemaal oplezen-uit-boekjes-werk
Stap 1. Heeft u dit al gedaan?
Stap 2. Heeft u dit al gedaan?
Stap 3. Heeft u dit al gedaan?
Stap 4. Heeft u dit al gedaan?
Hoop voor je dat ik ongelijk heb, maar dat is eigenlijk altijd hoe het bij ISP's er aan toe gaat. Mensen die annoyed zijn omdat hun internet het al een week niet doet verblijden ben je na 2 dagen ook wel moe kerel. Ik zou wat anders zoeken, waar je ervaring op kunt doen waardoor je makkelijk kunt doorgroeien.