MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • Yep en regen ook niet :D

    Denk dat de lak van franse auto's als bijv Peugeot nog wel een van de beste is tegenwoordig...

    Mijn laatste 2 BMW's hadden ook last van roest, zou je zeggen dat dat niet moet kunnen. zijscherm van een 3 serie coupe had wat roest, en mijn 1 serie een heel klein stukje op de moterkap
     
    Het is niet alleen de carrosserie, de elektronica, bobine en bougie kabels (konden toen ik nog wat met auto's deed) geen vocht hebben.
     
    Jammer alleen dat alfa's het niet kunnen hebben. :o

    Ze houdt zich anders prima tot nu toe en ik misbruik haar graag :D
    Enkel nieuwe remschijven, banden etc.
    Oh en 3x een nieuwe voorbumper :roflol:

    (maar dat lag helaas niet aan de auto, maar aan de iPhone)
     
    Ze houdt zich anders prima tot nu toe en ik misbruik haar graag :D
    Enkel nieuwe remschijven, banden etc.
    Oh en 3x een nieuwe voorbumper :roflol:

    (maar dat lag helaas niet aan de auto, maar aan de iPhone)

    Gelukkig las ik snel de 2de zin, dacht even dat het over iets anders ging :D
     
    Denk dat de lak van franse auto's als bijv Peugeot nog wel een van de beste is tegenwoordig...

    Mijn laatste 2 BMW's hadden ook last van roest, zou je zeggen dat dat niet moet kunnen. zijscherm van een 3 serie coupe had wat roest, en mijn 1 serie een heel klein stukje op de moterkap

    Grapjas :roflol:
     
    Heeuuhh nog maar 4 kliks op mijn filmpje (zie handtekening) en ik kan pay-out doen en testen of het legit is.
     
    Heeuuhh nog maar 4 kliks op mijn filmpje (zie handtekening) en ik kan pay-out doen en testen of het legit is.

    Target gehaald krijg nu dit:

    Congratulations, you are now eligible to cash out $25.5


    Send an email to payment@yourpaidwork.com with the subject 'PAYMENT REQUEST' along bank/paypal/alertpay/liberty reserve details for the cashout.








    denk dat toch fake is :roflol:
     
    Paypal kun je wel geven is toch veilig :o
     
    Paypal kun je wel geven is toch veilig :o

    Ja is zelfde email als waarmee ik daar geregistreerd sta


    e-mail terug:


    This email is to confirm you that your request is now in queue and will be reviewed by our customer support representative shortly.


    Thank you for contacting us.


    Regards
    Payment Support Team
    Yourpaidwork.com
     
    3.5km sprint van net, heerlijk ben wel lekker naar de klote , zou eigenlijk nog triceps doen NoT for today...
     
    OT:

    Zeer content met de aangeschafte laser printer, staat aangesloten op het netwerk dus overal vandaag printen.
    Twijfelde erover alleen kan nu niet meer zonder. €70 voor betaalt, toner kan nog 1500 printjes maken en er zat ook nieuwe toner bij met 7000 prints
     
    OT:

    Zeer content met de aangeschafte laser printer, staat aangesloten op het netwerk dus overal vandaag printen.
    Twijfelde erover alleen kan nu niet meer zonder. €70 voor betaalt, toner kan nog 1500 printjes maken en er zat ook nieuwe toner bij met 7000 prints
    Zwart wit laserprinter? Nog nooit een met kleuren gezien voor die prijs
     
    3.5km sprint van net, heerlijk ben wel lekker naar de klote , zou eigenlijk nog triceps doen NoT for today...

    Je kan toch lekker op een bankje liggen, beetje triceps extensions en JM Presses. Is helemaal niet intensief man, toch lekker.
     
    Zwart wit laserprinter? Nog nooit een met kleuren gezien voor die prijs

    Zwart wit natuurlijk, komt bij bedrijf vandaan waar ze alles vervangen voor nieuwe modelen.

    Nieuwe toner die er bij zat is los iets van 140-170€ en zat er gratis bij

    Dus €70 voor laserprinter + 8000tot9000 prints, stuk goedkoper dan een inktprinter en daar steends cartridges voor kopen.

    176__41828_zoom.jpg
     
    Je kan toch lekker op een bankje liggen, beetje triceps extensions en JM Presses. Is helemaal niet intensief man, toch lekker.
    Nee ik denk en ben bang dat ik op de een of anderen manier niet genoeg voeding naar binnen heb gekregen ,
    ik ben namelijk helemaal leeg nu :o

    sterker nog, ik ga geloof ik ffrf gestrekt leggen brb......:(
     
    Back
    Naar boven