MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Alfa, leuke auto om te zien....bij een ander :o
Zuipt die benzine/olie dan? Met 170pk zou je zoiets niet verwachten.

Olie valt nog wel mee, gooi er elke 15K ongeveer een half flesje in.

Benzine ligt natuurlijk aan je rijgedrag ;) 60L tank is bij mij goed voor 500km.
 
Olie valt nog wel mee, gooi er elke 15K ongeveer een half flesje in.

Benzine ligt natuurlijk aan je rijgedrag ;) 60L tank is bij mij goed voor 500km.

Ah goed te doen dan toch :) Zelf rij ik 1 op 7-8, en olie lust die ook wel :o
 
Mja dat is en blijft ook maar een slopel he :D

Vind nog wel ok voor een opel

opel_insignia_sports_tourer_edition_7.jpg
 
Ze beginnen allemaal een beetje te lijken op BMW...
 
alfa = krak.

me vader is automonteur en hoor hem altijd vloeken als er iets gerepareerd moet worden aan een alfa xD

om iets simpels te repareren moet het hele blok er zowat uitgelift worden
 
Centrale deurvergrendeling van de auto gemaakt, eindelijk gaan al mijn deuren weer op slot zoals het hoort.
 
alfa = krak.

me vader is automonteur en hoor hem altijd vloeken als er iets gerepareerd moet worden aan een alfa xD

om iets simpels te repareren moet het hele blok er zowat uitgelift worden

Wat boeit dat de berijder? :roflol:
Had je vader maar een vak moeten leren :D

Qua wegligging en sportiviteit is de Giulietta echt superieur in zijn klasse. Sperdif eronder, kan hoeken als een malle :engel:
 
Wat boeit dat de berijder? :roflol:
Had je vader maar een vak moeten leren :D

Qua wegligging en sportiviteit is de Giulietta echt superieur in zijn klasse. Sperdif eronder, kan hoeken als een malle :engel:

denk dat de berijder het wel intresseert als je een dikke rekening voor de manuren krijgt :o
 
Wat boeit dat de berijder? :roflol:
Had je vader maar een vak moeten leren :D

Qua wegligging en sportiviteit is de Giulietta echt superieur in zijn klasse. Sperdif eronder, kan hoeken als een malle :engel:


Juistem, Trappen met die Bak!!!!!!!!!!!!!
Daar koop je een Alfa voor.
 
WauW inderdaad wat is het ? naast een auto.....
 
Euj, vraagje over nummerbehoud.


Heb gister aanvraag ingediend via een nieuw contract voor nummerbehoud, en nu krijg ik een SMS van nieuwe provider dat het allemaal goedgekeurd is en dat het op 12 juli ingaat. Moet ik tot die tijd met mijn oude sim nog op de nieuwe telefoon of moet ik tijdelijk een ander nummer?
 
Euj, vraagje over nummerbehoud.


Heb gister aanvraag ingediend via een nieuw contract voor nummerbehoud, en nu krijg ik een SMS van nieuwe provider dat het allemaal goedgekeurd is en dat het op 12 juli ingaat. Moet ik tot die tijd met mijn oude sim nog op de nieuwe telefoon of moet ik tijdelijk een ander nummer?

Ik ben laatzt over gegaan naar Simyo en moest oude sim gebruiken totdat me nieuwe in ging.. Nummer word ook pas overgeschakeld op het moment dat je nieuwe sim actief is.
 
Back
Naar boven