MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

24, 25 of 26 juni :)

Welke van die 3 komt jou uit?

:kiss:

---------- Post added 11 June 2013 at 16:10 ----------

Nummer 2, (Nuke niet meegerekend)

Sjors en Sheren :(

Maar zijn maar 2, aantal dbb chicks die me niet hebben afgewezen is stuk hoger :eyebrow: En natty niet vergeten natuurlijk zij is een klasse appart :heart:

Ik denk dat als je natty gaat bashen je vastgebonden wakker wordt ergens in een donker kamertje met een roze dildo in je mond en een 40 kilo dumbbell in je rectum :trollface:

Ik denk dat als je natty gaat bashen je vastgebonden wakker wordt ergens in een donker kamertje met een roze dildo in je mond en een 40 kilo dumbbell in je rectum :trollface:

Natty bashen :eek: mag haar wel, dus niet nodig. Sjors en Nuke zijn een heel ander verhaal, dat zijn gewoon trieste figuren.

24, 25 of 26 juni :)

Welke van die 3 komt jou uit?

:kiss:

---------- Post added 11 June 2013 at 16:10 ----------

Nummer 2, (Nuke niet meegerekend)

Sjors en Sheren :(

Maar zijn maar 2, aantal dbb chicks die me niet hebben afgewezen is stuk hoger :eyebrow: En natty niet vergeten natuurlijk zij is een klasse appart :heart:

26 niet. Moet je die andere 2 dagen nog naar Zwollywood?

---------- Post toegevoegd 11 June 2013 om 16:15 ----------

:penis:

Sky, ik kan je verzekeren dat je binnen 1 maand een chick zal scoren, als jij net zoveel tijd irl aan chicks besteed, als je op DBB doet. Echt haal die plaat eens van je kop man, chicks hier gebruiken je alleen maar voor aandacht, zodat ze iemand hebben om op neer te kijken, waardoor ze niet met hun eigen onzekerheden geconfronteerd worden.

26 niet. Moet je die andere 2 dagen nog naar Zwollywood?

---------- Post toegevoegd 11 June 2013 om 16:15 ----------

:penis:

Nee, heb die week vrij dus kan overal heen, week erop weer tentamens.
Vrijdag 21 juni ben ik trouwens om 11 uur klaar met laatste tentamen ;)

Sky, ik kan je verzekeren dat je binnen 1 maand een chick zal scoren, als jij net zoveel tijd irl aan chicks besteed, als je op DBB doet. Echt haal die plaat eens van je kop man, chicks hier gebruiken je alleen maar voor aandacht, zodat ze iemand hebben om op neer te kijken, waardoor ze niet met hun eigen onzekerheden geconfronteerd worden.

No time bro, tentamens!! Als ik straks 4 weken in Frankrijk zit ga ik los :doggy:

Natty bashen :eek: mag haar wel, dus niet nodig. Sjors en Nuke zijn een heel ander verhaal, dat zijn gewoon trieste figuren.
Dus eerst richt je een sjors fanclub op omdat je in haar broekje wil. En nadat ze je heeft afgewezen is ze opeens triest? :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nee, heb die week vrij dus kan overal heen, week erop weer tentamens.
Vrijdag 21 juni ben ik trouwens om 11 uur klaar met laatste tentamen ;)

Toe maar weer, weekje vrij. :p
I will let you know!

posing pics van jou komen wel in mijn log te staan:eyebrow:

Hooikoorts medicijnen gehaald.

Dus eerst richt je een sjors fanclub op omdat je in haar broekje wil. En nadat ze je heeft afgewezen is ze opeens triest? :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat als die fanclub was om haar te irriteren? Omdat ik wist dat ze mij niet mag

Terug
Naar boven