XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Hoe durf je zo mensen tegen me op te zetten:mad:
Ik ben geen aandachtsh**r, I'm just famous bro. Ah ja, dat hoort bij beroemd zijn hé, de haters. :dunno:
:roflol:
Ik weet niet wat je bent. Ik probeer er een naam op te plakken maar ik kan er maar niet op komen.

No wk. Zodra ik de kans krijg verkracht en verneder ik ze allemaal!

Leg dan eens uit waarom ik je foto kon zien zonder in te loggen.

FB is de slechtste beschermde pagina die er is :roflol:

En dat even door het werken heen. En ze zeggen dat alleen vrouwen kunnen multitasken:rolleyes:

multitasking.jpg

Ik snap gewoon niet dat jullie het leuk vinden om andermans fotos zwart te maken..
Kicken jullie daarop? En wat is er mis met mijn avatar? Ja ben ik ja

Je ziet er als een leuke meid uit Sheren, je bent wel wat impulsief voor zover ik je ken uit je actie van dat 800 euro verhaal van laatst. No hard feelings verder.;) Ik vind het wel een pluspunt als iemand lekker fanatiek is maar probeer je actie's beter te overdenken voordat je het uitvoert vooral als het over geld gaat.

Met vriendelijke groet,
North Side swaggerboiiiii

Je ziet er als een leuke meid uit Sheren, je bent wel wat impulsief voor zover ik je ken uit je actie van dat 800 euro verhaal van laatst. No hard feelings verder.;) Ik vind het wel een pluspunt als iemand lekker fanatiek is maar probeer je actie's beter te overdenken voordat je het uitvoert vooral als het over geld gaat.

Met vriendelijke groet,
North Side swaggerboiiiii

Dat 800,- verhaal heb ik gemist?? Linkje?

Nee dat 800,- verhaal is tussen sheren en mij. Ze moet even sparen nog :D

Was idd ook niet het slimste idee om dat hier te posten ja, maargoed les geleerd!
En idd, shit happends he.. Ga er verder ook niet op in omdat deze "zaak" afgehandeld is..
Ik heb mijn zegje gedaan hier en laat het verder met rust..

Dat 800,- verhaal heb ik gemist?? Linkje?

Verwijderd op verzoek van haar ex vriend. Sheren had 800 euro geleend aan iemand (haar ex vriend) van het forum en ze kwam dat terug vragen in het log van die gozer. Waarop een kort maar krachtig relletje ontstond. Kort samengevat: Die vriend lachte Sheren keihard uit en liet het log sluiten en de privé gerelateerde posts verwijderen. Yes Sheren mad, hihihi

Groetjes,
De North Side swagggaaerrrrboyyyytttt

:roflol:

En ze is heul niet blont!

Verwijderd op verzoek van haar ex vriend. Sheren had 800 euro geleend aan iemand (haar ex vriend) van het forum en ze kwam dat terug vragen in het log van die gozer. Waarop een kort maar krachtig relletje ontstond. Kort samengevat: Die vriend lachte Sheren keihard uit en liet het log sluiten en de privé gerelateerde posts verwijderen. Yes Sheren mad, hihihi

Groetjes,

Die DBB'ers toch...

Groetjes,
Geld lenen :nut:
Naïviteit

Was idd ook niet het slimste idee om dat hier te posten ja, maargoed les geleerd!
En idd, shit happends he.. Ga er verder ook niet op in omdat deze "zaak" afgehandeld is..
Ik heb mijn zegje gedaan hier en laat het verder met rust..

zand er over nu toch, gedane zaken nemen geen keer en het is je vergeven je bent nog jong en wild. wil je mij verder niet met rust laten aub, nu ik je gezien heb kan ik je nog maar moeilijk loslaten.

LOL dus daar hebben we mee te maken :D

:eek: straks lasange en het past perfect binnen mijn macro's!

kats leipe swag makker

???

Terug
Naar boven