Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    75

Users who are viewing this thread

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84
:roflol: Investeren in de toekomst heet dat.

Ik ben gestopt na het Tsunami-fiasco. Ze hadden verdorie geld teveel en niemand weet waar het naar toe is... Sindsdien geef ik niets meer aan de georganiseerde misdaad.

Het enige doel dat ik jaarlijks steun is de z11.z11.z11-actie. Daar weet ik waar het naar toe gaat en ik ken enkele medewerkers dus ik heb er 100% vertrouwen in. De rest kan sterven. :o

Ik geef t wel direct aan mensen die het echt nodig hebben. Laatst nog paar dierenartsrekeningen betaald voor een meisje van wie hond ziek werd en de ouders het niet meer konden betalen.

swagger

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
18 mrt 2011
tot nu toe 22.5 dollar aan DBB verdient. Zelfs vandaag klikten nog een paar mensen erop. Hoop srs dat legit is, bijna mijn elite membership verdient

Wel oplichting hoor ik ga je aangeven srs

---------- Post toegevoegd 11 June 2013 om 21:32 ----------

:p

Anoniem10013

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
19 okt 2010
Lengte
1m85
Ik geef t wel direct aan mensen die het echt nodig hebben. Laatst nog paar dierenartsrekeningen betaald voor een meisje van wie hond ziek werd en de ouders het niet meer konden betalen.

Hier kan ik wel bij in komen. Zou ik ook doen, maar ben ook een echte dierenvriend :o Wel mooi dat je dat doet man, schetst toch weer een heel ander beeld van jou :D

Vonk

Prof. dr.
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
3 okt 2008
Lengte
1m85
Massa
108kg
Vetpercentage
10%
Hier kan ik wel bij in komen. Zou ik ook doen, maar ben ook een echte dierenvriend :o Wel mooi dat je dat doet man, schetst toch weer een heel ander beeld van jou :D

Echt he, dit is de 2e keer al vandaag.

Inbe4 Benno L was ook een dierenvriend :o

SkyBlazer

Colossal Veteran
+10 jaar member
Lid geworden
31 mei 2011
Lengte
1m88
Massa
98kg
Vetpercentage
14%
Wel oplichting hoor ik ga je aangeven srs

---------- Post toegevoegd 11 June 2013 om 21:32 ----------

:p

heb dit trucje van Ruud, bij hem ging je naar een CR7 video

Ano_568

Huge Freak
Lid geworden
3 jul 2011
Hij vertelt er wel niet bij dat die meisjes minderjarig zijn en in ruil moeten ze eventjes mee in de audi stoppen... :o

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84

:roflol:

T is veel grappiger frustrerende opmerkingen te plaatsen dan mijn volledige leven hier op DBB uit te braken.

Loop er overigens ook niet echt mee te koop als ik wat weggeef. Kans dat je mensen krijgt die bewust zielig gaan doen is best wel groot. Ben gewoon naar de dierenarts gegaan en heb daar rekening betaald, mensen hebben geen idee wie t betaald heeft maar was overduidelijk dat ze er blij mee waren.

---------- Post toegevoegd 11 June 2013 om 21:43 ----------

Hij vertelt er wel niet bij dat die meisjes minderjarig zijn en in ruil moeten ze eventjes mee in de audi stoppen... :o

Ik had laatst een keer bich in de Audi laten rijden. Wilde ze even snel voor een auto langs de weg op rijden. Kon nog net voorkomen dat we vol tegen een auto op de andere weghelft aan knapte :o

Chickenkip

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
10 jun 2012
Lengte
1m68
Massa
76kg
op mijn school zit een jongen die een duif heeft getrapt in de cafetaria (waar ze altijd welkom zijn, ze lopen daar altijd) :(
en hij is niet eens marokkaans. wat doen?

TheRay

Massive Warrior
Elite Member
Lid geworden
9 sep 2011
op mijn school zit een jongen die een duif heeft getrapt in de cafetaria (waar ze altijd welkom zijn, ze lopen daar altijd) :(
en hij is niet eens marokkaans. wat doen?
Ik geef die jongen een beetje gelijk , Duiven zijn GVD vliegende ratten :mad:

Chickenkip

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
10 jun 2012
Lengte
1m68
Massa
76kg
Ik geef die jongen een beetje gelijk , Duiven zijn GVD vliegende ratten :mad:

helemaal niet, ze zijn hartstikke lief en doen enkel roekoe roekoe en ze vallen niemand lastig. ik heb liever 10 duiven in de cafetaria dan een mocro* op m'n schoot.

TheRay

Massive Warrior
Elite Member
Lid geworden
9 sep 2011
helemaal niet, ze zijn hartstikke lief en doen enkel roekoe roekoe en ze vallen niemand lastig. ik heb liever 10 duiven in de cafetaria dan een marokkaan op m'n schoot.

Ja daar kan ik natuurlijk niet tegen op , daar geef ik je 200% gelijk in !!! :D

Anoniem10013

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
19 okt 2010
Lengte
1m85

T is veel grappiger frustrerende opmerkingen te plaatsen dan mijn volledige leven hier op DBB uit te braken.

Loop er overigens ook niet echt mee te koop als ik wat weggeef. Kans dat je mensen krijgt die bewust zielig gaan doen is best wel groot. Ben gewoon naar de dierenarts gegaan en heb daar rekening betaald, mensen hebben geen idee wie t betaald heeft maar was overduidelijk dat ze er blij mee waren.

True, dat wekt de leukste reacties op :D

Ja dat krijg je dan al gauw als je de weg geef show start :p Nice man, dat is nog het mooiste dat het buiten hun weten gebeurd is. Ben je toch nog wel een lieve jongen voor de kleinere meisjes onder ons :eyebrow:

---------- Post toegevoegd 11 June 2013 om 21:58 ----------

:roflol::roflol::roflol:

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84
True, dat wekt de leukste reacties op :D

Ja dat krijg je dan al gauw als je de weg geef show start :p Nice man, dat is nog het mooiste dat het buiten hun weten gebeurd is. Ben je toch nog wel een lieve jongen voor de kleinere meisjes onder ons :eyebrow:

---------- Post toegevoegd 11 June 2013 om 21:58 ----------

:roflol::roflol::roflol:

:o

Nopedo

InSiDeOuT

Competitive Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
4 sep 2005
Lengte
1m94
Vanmorgen lag er in de parking op het werk een briefje van €50 op de grond :)

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84
Maar ze blijft minderjarig :roflol:

Net zoals je ex die je vermoedelijk hebt aangerand. :trollface:

j/k

Bedreigd*

Waarvan ze aangifte deed de dag nadat ik tering boos was geworden om haar leugens en mijn spullen terug eiste :roflol:

Naar boven