MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (10 bezoekers)

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    76

Users who are viewing this thread

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84
Zag loempia kraam met klapband langs de weg staan. Ff gevraagd of ik kon helpen, liep ANWB moeilijk te doen dat die pasje niet mee had dus ff met kerel langs zijn huis gereden om pasje te halen.

En even later kwam ANWB, had band verwisselt en toen 20 loempia's gekregen als bedankje :cool:

Zo ff frituur vet halen want krengen zijn bevroren :roflol:

lloydatoni

Monstrous Giant
Relnicht
Lid geworden
1 nov 2011
Lengte
1m88
Massa
103kg
Vetpercentage
1%
spurs hebben heat gesloopt :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

gewoonlekkel

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
30 jan 2012
Lengte
1m82
Massa
117kg
Een nieuwe slet op m'n werk, half Russisch, klein, heerlijke kop en mooie kleding. Zat tijdens het werk te fantaseren hoe ik haar tijdens een drukke vergadering te midden van al het personeel midden op de tafel keihard neuk terwijl al het papierwerk in de rondte vliegt en de kopjes thee, koffie en de bijbehorende smerige koekjes van de thee juffrouw het zwaar moeten ontgelden. Wat lijkt me dat leuk zeg!

daniel20

Colossal Veteran
+10 jaar member
Lid geworden
8 okt 2009
Lengte
1m89
Massa
95kg
Vetpercentage
10%
Een nieuwe slet op m'n werk, half Russisch, klein, heerlijke kop en mooie kleding. Zat tijdens het werk te fantaseren hoe ik haar tijdens een drukke vergadering te midden van al het personeel midden op de tafel keihard neuk terwijl al het papierwerk in de rondte vliegt en de kopjes thee, koffie en de bijbehorende smerige koekjes van de thee juffrouw het zwaar moeten ontgelden. Wat lijkt me dat leuk zeg!

badass.

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84
Gast van reclassering die belde dat mijn ex had gezegd dat ik haar fysiek had lastig gevallen. Dus ik zeg ja klopt geen bal van waarop die kerel zei ja het klopt ook niet want heb al uitgezocht waar je wel was. Enkelband heeft zijn functie bewezen, kijken hoe dit uit gaat pakken.

Ano_568

Huge Freak
Lid geworden
3 jul 2011
Gast van reclassering die belde dat mijn ex had gezegd dat ik haar fysiek had lastig gevallen. Dus ik zeg ja klopt geen bal van waarop die kerel zei ja het klopt ook niet want heb al uitgezocht waar je wel was. Enkelband heeft zijn functie bewezen, kijken hoe dit uit gaat pakken.

Stay tuned to watch a preview of the next episode of "Jasper en het pedofilieschandaal"...

swagger

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
18 mrt 2011

Wtf is dat voor gestoord wijf joh. :eek:

pantrofl

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
17 apr 2009
Die man heeft meer drama in zijn leven dan dat er drama is in jersey shore

Robke78

Town Drunk
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
18 dec 2006
Lengte
1m72
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
:roflol:

Ze heeft wel het iq van die figuren

- uses steroids
- roofies girls
- illegal fireworks
- jail
- ankle trace by justice

accuses others of low IQ's and being Jersey Shore....

Seems legit

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84
- uses steroids
- roofies girls
- illegal fireworks
- jail
- ankle trace by justice

accuses others of low IQ's and being Jersey Shore....

Seems legit

Illegaal vuurwerk is niks mis mee als je anderen er maar niet mee lastig valt.

En enkelband is op vrijwillige basis, niet verplicht door rechter. Anders had de politie zelf wel gekeken waar ik was en wanneer duidelijk was dat ik het niet gedaan had hadden ze de melding gewoon weggemoffeld. Nu zijn ze zo achterlijk geweest om naar de reclassering te stappen en te zeggen dat ik haar lastig viel.

---------- Post toegevoegd 12 June 2013 om 14:52 ----------

:roflol:
Je moet toch ergens iets serieus mis gedaan hebben dat ze je zo haat :roflol:

Ze is gefrustreerd dat ik geld heb en zij een skir leven leid omdat haar pa een postbode is en haar ma niet werkt.

---------- Post toegevoegd 12 June 2013 om 14:52 ----------

Wel markant dat nou uitgerekend jij zo'n dame aantrekt. Omdat je altijd zegt dat je ouders zo welgestelde mensen zijn. :p Ben je het zwarte schaap van de familie?

T is meer dat mijn pik niet op intelligentie valt maar meer op uiterlijk :o

Hoody

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
12 aug 2010
Lengte
1m77
Massa
83kg
Vetpercentage
10%
je had haar toch bedreigd tijdens het brownies bakken:scratch: wie de **** bedreigd er trouwens iemand bij het bakken van brownies:roflol: jij bent echt een badass man

Naar boven