Haatbaardje
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 238
- Massa
- 92kg
E-mail van Ovosnovo ontvangen.
Hij stelt het goed hoor jongens.
Vanaf Lv8?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
E-mail van Ovosnovo ontvangen.
Hij stelt het goed hoor jongens.
Ovosnovo en ik bevinden ons nog op lvl 4

aiiighhtt en dan ook nog vrij

godver dat word een helse week dan met die temperaturen werken

Hier ook voor Alkmaar. Maar denk niet dat ik een uurtje eerder weg kan van werk helaas.

Hier ook.. bij 20 graden buiten is het al 28 in de fabriek en in ons hok (wat kantoor wordt genoemd.godver dat word een helse week dan met die temperaturen werken
)
en ze is bijna 95
maar wel een lekkerbek!Hier ook voor Alkmaar. Maar denk niet dat ik een uurtje eerder weg kan van werk helaas.
Hier ook.. bij 20 graden buiten is het al 28 in de fabriek en in ons hok (wat kantoor wordt genoemd.)
zal wat worden.... pffff...
OT. Oma dolblij... heb 4 dozen met spullen voor haar ingepakt voor de verhuizing dinsdag. Ze was dolblij en in tranen. Wij zijn de enige kleinkinderen die nog regelmatig komen en dan ook nog helpen.
Ze wil ons als alles klaar is mee uit eten nemen.en ze is bijna 95
maar wel een lekkerbek!
Hier ook voor Alkmaar. Maar denk niet dat ik een uurtje eerder weg kan van werk helaas.
Hier ook.. bij 20 graden buiten is het al 28 in de fabriek en in ons hok (wat kantoor wordt genoemd.)
zal wat worden.... pffff...
OT. Oma dolblij... heb 4 dozen met spullen voor haar ingepakt voor de verhuizing dinsdag. Ze was dolblij en in tranen. Wij zijn de enige kleinkinderen die nog regelmatig komen en dan ook nog helpen.
Ze wil ons als alles klaar is mee uit eten nemen.en ze is bijna 95
maar wel een lekkerbek!

Ja... ik heb alles aangesloten.. hij kon ook meteen skypen met zijn zoon... alleen likt het vandaag al slechter te gaan. Veel bloed in zijn urine... maar ja.. zijn nieren zijn ook helemaal gestopt nu.
dus we achten af. hmmm.... dichtbij??

Ja... ik heb alles aangesloten.. hij kon ook meteen skypen met zijn zoon... alleen likt het vandaag al slechter te gaan. Veel bloed in zijn urine... maar ja.. zijn nieren zijn ook helemaal gestopt nu.dus we achten af.
vandaag deed de telefoon het niet en tv en internet niet. dus heb de boel nog effe snel tussendoor gefixed.. ben bek af nu...
---------- Post toegevoegd 16 June 2013 om 21:59 ----------
hmmm.... dichtbij??
leuk om een Alkmaarder te zien hier.![]()