Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Lies! Ovosnovo zit sowieso dieper.

Dinsdag en woensdag 30 graden.. wuuutttt

nice, ik ook :P

Staat zelfs 34 graden woensdag voor enschede (nos)

godver dat word een helse week dan met die temperaturen werken

Heerlijk trainen en zonnen erna dus :D

Staat zelfs 34 graden woensdag voor enschede (nos)
Hier ook voor Alkmaar. Maar denk niet dat ik een uurtje eerder weg kan van werk helaas. :(

godver dat word een helse week dan met die temperaturen werken
Hier ook.. bij 20 graden buiten is het al 28 in de fabriek en in ons hok (wat kantoor wordt genoemd. :rolleyes:)
zal wat worden.... pffff...

OT. Oma dolblij... heb 4 dozen met spullen voor haar ingepakt voor de verhuizing dinsdag. Ze was dolblij en in tranen. Wij zijn de enige kleinkinderen die nog regelmatig komen en dan ook nog helpen.
Ze wil ons als alles klaar is mee uit eten nemen. :) en ze is bijna 95 :D maar wel een lekkerbek!

Receptje van POG youtube kanaal uitgeprobeerd met kleine tweaks:

Eitje klutsen
chocolade proteinepoeder tussen mixen
beetje nutella erbij

die dikke brei 3min in de magnetron, good.as.****! praktisch een chocolade brownie tbh

Hier ook voor Alkmaar. Maar denk niet dat ik een uurtje eerder weg kan van werk helaas. :(

Hier ook.. bij 20 graden buiten is het al 28 in de fabriek en in ons hok (wat kantoor wordt genoemd. :rolleyes:)

OT. Oma dolblij... heb 4 dozen met spullen voor haar ingepakt voor de verhuizing dinsdag. Ze was dolblij en in tranen. Wij zijn de enige kleinkinderen die nog regelmatig komen en dan ook nog helpen.
Ze wil ons als alles klaar is mee uit eten nemen. :) en ze is bijna 95 :D maar wel een lekkerbek!

Lief!
Is jullie vriend gister goed overgekomen?

Xx

Woon jij ook in Alkmaar? Grappig :cool:

Lief!
Is jullie vriend gister goed overgekomen?

Xx
Ja... ik heb alles aangesloten.. hij kon ook meteen skypen met zijn zoon... alleen likt het vandaag al slechter te gaan. Veel bloed in zijn urine... maar ja.. zijn nieren zijn ook helemaal gestopt nu. :( dus we achten af.
vandaag deed de telefoon het niet en tv en internet niet. dus heb de boel nog effe snel tussendoor gefixed.. ben bek af nu...

---------- Post toegevoegd 16 June 2013 om 21:59 ----------

Woon jij ook in Alkmaar? Grappig :cool:
hmmm.... dichtbij??
leuk om een Alkmaarder te zien hier. :)

edit: nvm

Laatst bewerkt:
Ja... ik heb alles aangesloten.. hij kon ook meteen skypen met zijn zoon... alleen likt het vandaag al slechter te gaan. Veel bloed in zijn urine... maar ja.. zijn nieren zijn ook helemaal gestopt nu. :( dus we achten af.
vandaag deed de telefoon het niet en tv en internet niet. dus heb de boel nog effe snel tussendoor gefixed.. ben bek af nu...

---------- Post toegevoegd 16 June 2013 om 21:59 ----------

hmmm.... dichtbij??
leuk om een Alkmaarder te zien hier. :)

in voor alkmaar rape

Terug
Naar boven