Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

http://s11.postimg.org/pllbmfuc3/ray.jpg%20:D%20hebben%20ze%20weer%20wat%20:p[/url]

Jezus ik schrok me ook de t*ring. Wel of geen baard, wat ben jij lelijk zeg... En die Duitse zonnebril macht das ab! :eek:

qoyliw.png

qoyliw.png

qoyliw.png

2jfegcj.png

---------- Post toegevoegd 18 June 2013 om 14:26 ----------

klopt alleen niks van?

€23,500 voor een horloge is niks.

Heerlijk:)

Straks van t zonnetje genieten in de tuin. Nu nog wat bewolkt, zon begint wat door te komen.
Om 6.30uur was het hier al 17°, om 10uur 28° en nu is het te f*cking heet! :( Was gaan trainen, kletsnat. Effe douchen, stap buiten, terug kletsnat :o :grumble:

Computer van de grootouders (waar Tatt, Valandinez en GetXXL me troubleshooting hebben gegeven) blijkt de voeding defect te zijn. Deze gaf een te hoog voltage door (15 waar 12 moest; 8 waar 5 moest) waardoor de hele pc begon te flippen.
Nu hopen dat de schade niet permanent (met een nieuwe voeding gaat alles nu wel).

Computer van de grootouders (waar Tatt, Valandinez en GetXXL me troubleshooting hebben gegeven) blijkt de voeding defect te zijn. Deze gaf een te hoog voltage door (15 waar 12 moest; 8 waar 5 moest) waardoor de hele pc begon te flippen.
Nu hopen dat de schade niet permanent (met een nieuwe voeding gaat alles nu wel).

moderator op dbb en niet weten dat voeding belangrijk is, soniamdissapoint.jpg :rolleyes:

Nou wat voor advies gaven die muppets dan ?
klinkt niet echt best , n00bs.........

Terug
Naar boven