Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Lekker bakkie nieuwe koffie.........
    Gemalen? Bonen? Toebroek?

    Als je nog met een filterapparaat werkt met gemalen koffie raad ik Arome Excellent aan van Douwe Egberts, heeft een lekkere fruitige/bloemige nasmaak.
    Heb het zelf geprobeerd na te maken met Arabica koffie en diverse blaadjes en kruiden maar tot nu toe niet succesvol.
     
    Gemalen? Bonen? Toebroek?

    Als je nog met een filterapparaat werkt met gemalen koffie raad ik Arome Excellent aan van Douwe Egberts, heeft een lekkere fruitige/bloemige nasmaak.
    Heb het zelf geprobeerd na te maken met Arabica koffie en diverse blaadjes en kruiden maar tot nu toe niet succesvol.

    Ohhh koffie toebroek! <3
     
    Gemalen? Bonen? Toebroek?

    Als je nog met een filterapparaat werkt met gemalen koffie raad ik Arome Excellent aan van Douwe Egberts, heeft een lekkere fruitige/bloemige nasmaak.
    Heb het zelf geprobeerd na te maken met Arabica koffie en diverse blaadjes en kruiden maar tot nu toe niet succesvol.

    Mirin' serieuze post
     
    Ja wij indoows zijn uitvinders in hart en nieren. Gemalen koffie in een kopje doen en er gekookt water in gooien, wij waren de eerste die op zoiets kwamen.

    Ey doe jy ff normal moe je irl stompe?

    Dat is waarschijnlijk niet het enige dat je zou laten miren nomsayin'

    Waka waka zoals de polskas net omriepen

    Ja jonge broekhoest kome dann gino
     
    Ondanks die ****ing tyfus tering erge hitte heb ik nog een mooie training neergezet. Het zweet vloeide rijkelijk uit mijn poriën.. Zowel mijn armen, benen, buik, rug en reet waren zo vochtig als het regenwoud. Maar FUUUCCK wat voelt het goed!!!!
     
    Dat is waarschijnlijk niet het enige dat je zou laten miren nomsayin'

    tumblr_mahrf1jQj21rq1wteo1_400.gif
    ;)
     
    Zit ik hier op het 'vreemde talen' forum?
     
    K zou vrage of je irl stompe sou wille maar k stomp geen wijve hor srry ;) ;)
    Geeft nie hor sgat ken ik mee leve :D

    ander kant meisjs plage ksjes vrage dus kryg k nu kus fnie? :-P
    Eerst weer gaan loggen jij! Anders word je uit de contest getieft en daar zou ik weer niet mee kenne leve :janken:
     
    vandaag naar nieuwe gym gegaan tijdelijk (2 maandjes) :) belachelijk weinig vrije gewichten en alleen smith machine dus veel halter werk. wel goede training gehad! en een zeer leuke vrouwtje achter de balie 9/10 dbb standaard
     
    Iemand vroeg vandaag of ik ook m'n examen had gehaald.
    Ik zie er dus blijkbaar nog uit als 18
     
    Back
    Naar boven