Snoezepoes
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 48
- Lengte
- 1m70
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vanavond komen mijn neven uit Duitsland die ik echt al heel lang niet heb gezien. Paar weken geleden wel één van hen gezien, maar nu komt de andere ook, jeujjjjjjjjjj.
Oh, en vanavond biosje pakken met een vriendin.
Iemand "Burried" al gezien?
alleen de trailer, maar die vond ik ook al erg goed!
Maar ze zullen vast ook wel iets van de 'andere kant' laten zien.Ja, de trailer zag er idd goed uit! Maar ben bang dat het heel langdradig gaat worden, ofzo.. gezien hij de hele tijd in die kist zit.Maar ze zullen vast ook wel iets van de 'andere kant' laten zien.
Is dat op mij gericht? Zo ja, dan ben je echt een viezerik en weet ik in vredesnaam niet waar jij aan denkt als jij jouw nichtjes/nichten voor je hebt staan, bah. Ik ben nu eenmaal een familiemens en gek op mijn neven.

Nee eigenlijk niet echt, maar ik vond het op dat moment erg grappig ofzo. Ook is de mannenkleedkamer ongveer de enige plek op aarde waar het je niet valt te verwijten als je met je blote lul voor je lerares gaat staan. Bitches be mirin![]()

Gister lekker sporten, maar bij het omkleden stonden er allemaal moeders in de kleedkamer. Best raar, maar mijn sportschool laat moeders toe in de mannenkleedkamer zodat ze hun kindjes kunnen omkleden voor de judo. Andersom is streng verboden...
Maar goed, mijn biologie lerares van vorig jaar stond daar dus. Dus ik en een vriend zo snel mogelijk uitkleden en echt helemaal naakt haar gedag zeggen. Ik vond het zo belachelijk grappig.

Mijn dag is goed omdat het overmorgen pakjesavond is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()