AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (41 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Trainen en uitgaan

    Beroepskeuzetests geloof ik niet zo in. Iemand nog goede site met goede informatie over opleidingen etc?

    Doe iets met evenementen dan of Sport & Bewegen
     
    Iemand een goede methode om erachter te komen welke opleiding misschien wat voor mij is?
    Als je van techniek houdt. Opleiding proces technologie/procestechniek. Van MBO-WO.
    Even een mixje van opleidingen op allerlei niveau's

    http://www.weekvandeprocestechniek.nl/site/Leerlingen/Opleidingen
    [Link niet meer beschikbaar]
    http://www.tkmst.nl/opleidingen/opleiding/20410/aot-techniek.html
    [Link niet meer beschikbaar]

    en leuk voor erbij.. kan je geld vandaan halen tijdens studeren.
    [Link niet meer beschikbaar]

    Je kan ook van je sport/hobby je werk maken. Sport Fysiotherapie oid. Het is net wat je leuk vind.
    [Link niet meer beschikbaar]
     
    procestechniek.. pff

    hele dag dingen controleren


    ga dan in de werktuigbouw zoals ik :cool:


    edit: oeps, toch niet wat ik dacht.
     
    Trainen en uitgaan

    Beroepskeuzetests geloof ik niet zo in. Iemand nog goede site met goede informatie over opleidingen etc?

    waar ben je goed in op school en wat van die dingen komt het meest overeen met je interesses
     
    waar ben je goed in op school en wat van die dingen komt het meest overeen met je interesses

    Bedankt voor de hulp van iedereen alvast.

    Ik heb geen dingen waar ik in uit blink qua schoolvakken. Voeding en diëtiek wel aan gedacht, maar dat gaat 'm niet worden denk ik. Zit ook te twijfelen of ik hbo of mbo wil doen.
     
    procestechniek.. pff

    hele dag dingen controleren


    ga dan in de werktuigbouw zoals ik :cool:


    edit: oeps, toch niet wat ik dacht.
    Het hang aardig tegen WTB aan. Ik heb ook veel technisch tekenen en ontwerpen gedaan. Dus hele installaties en ook leidingwerk etc... dus op zich nauw verbonden. :)
     
    procestechniek.. pff

    hele dag dingen controleren


    ga dan in de werktuigbouw zoals ik :cool:


    edit: oeps, toch niet wat ik dacht.
    Oo nou weet ik het weer lijn erdoor vroeg me dit al weken af , bedankt :)
     
    Besef me net dat ik de 30 kilo afgevallen meilpaal al bereikt heb.
    Kijken of ik nog tot de 40 ga of rond 35 stop.
    Top joh! ik zie je nog met je eerste post komen.. en je vraag om vette vleeswaren ter afwisseling van die eeuwige grillworst. :D het heeft wel succes gehad he! :thumb:
     
    Top joh! ik zie je nog met je eerste post komen.. en je vraag om vette vleeswaren ter afwisseling van die eeuwige grillworst. :D het heeft wel succes gehad he! :thumb:

    Haha inderdaad! Goh, het lijkt allemaal zo kort geleden maar we zijn ondertussen alweer een halfjaar verder he! Wat is de tijd toch snel gegaan. Ook bij jou reuzachtige vooruitgag.

    Nice! Ik zou toch niet lager dan 1% gaan hoor. Ik heb gehoord dat het niet zo gezond is.

    Streef is -1% ;( wil weten hoe dat voelt.
     
    Haha inderdaad! Goh, het lijkt allemaal zo kort geleden maar we zijn ondertussen alweer een halfjaar verder he! Wat is de tijd toch snel gegaan. Ook bij jou reuzachtige vooruitgag.
    Hahaha.. ja wat gaat het snel he! ik had toen nog geen eens een topic hier. :D
    Maar zo zie je hoe het kan gaan! en ach... reusachtig zou ik niet zeggen. :o maar het gaat vooruit! :)
    dank je.
     
    Back
    Naar boven