Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • Wat?

    Verkleed me bij hardcoreoptredens altijd als hetero en praat zelfs over buitenspel. Hah!

    #stormfront #88 #WWWP #KarelDillen
    Als hetero over een homosport praten. Not sherrif srs... ;)

    #kastelein #ripdietersamoy #drmartensdentalplan #curbstomp
     
    Yogscasttttttttt. Sips is een held.
     
    Als hetero over een homosport praten. Not sherrif srs... ;)

    #kastelein #ripdietersamoy #drmartensdentalplan #curbstomp
    Verdomme, mag m'n research dus opnieuw doen... De Kastelein en Dieter Samoy, daar geef je wel enkele hoogtepunten :D

    #gedwongensluiting #suicidebabysuicide

    edit; je karmabericht maakte m'n dag wel goed :roflol:
     
    Verdomme, mag m'n research dus opnieuw doen... De Kastelein en Dieter Samoy, daar geef je wel enkele hoogtepunten :D

    #gedwongensluiting #suicidebabysuicide

    edit; je karmabericht maakte m'n dag wel goed :roflol:
    Altijd blij om te helpen. :o

    #riemenslag #negerinelkaarkloppenaandelichten #goodoldtimes #lachnietmetdieter
     
    Ik zit te poepen op een wc waar ik de vogels buiten kan horen fluiten, echt een intens rust gevend gevoel. Wauuwww ik zit helemaal in een zen. #ditisdeleven
     
    Net alsof je midden in het bos zit te schijten
     
    ging contact opnemen met support van adobe. kreeg iemand aan de lijn met een zwaar indisch accent. ze naam was Kiran Kumar Manutwal

    Wat8.jpg
     
    Outsourcing, al wonen er hier ook genoeg callcentermedewerkers die nog steeds zo'n Hindoestaans of Marokkaans accent hebben :roflol:
     
    vandaag een chick gezien die me in het middelbaar gefriendzoned had. Ze is een whale geworden en was ineens extreem vriendelijk:roflol:
     
    Where do I sign up? :p



    ---------- Post toegevoegd 25 June 2013 om 16:03 ----------

    En 1tje voor Xyzyx :P:

    Goed nieuws voor mannen die nog op zoek zijn naar hun ware liefde. Ze hoeven helemaal geen geld uit te geven aan dure designerkleren om een vrouw te imponeren: een eenvoudige witte T-shirt met een grote zwarte letter 'T' erop volstaat. Dat zou een man volgens wetenschappers 12 procent aantrekkelijker maken.

    Tenzij je opzettelijk naar vrouwen jaagt die op je geld uit zijn omdat zij je enige optie zijn :roflol:
     
    Back
    Naar boven